اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

لشکر خوبان| توزیع۲ هزار بسته معیشتی و تأمین ارزاق رمضان توسط موکب انصارالحسین(ع)

خادمان موکب انصارالحسین (ع) به منظور مبارزه با کرونا پای کار آمده و علاوه بر تولید ماسک و شیلد، ۷۰۰ پرس غذا و همچنین بسته‌های معیشتی و ارزاق رمضان برای نیازمندان توزیع کرده است.

لشکر خوبان| توزیع۲ هزار بسته معیشتی و تأمین ارزاق رمضان توسط موکب انصارالحسین(ع)

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، موکب‌های اربعینی که در پیاده روی اربعین در نقاط مختلف برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی تلاش می‌کنند، این روزها با شیوع کرونا همراه با «رزمایش همدلی» در کشور همچنان با این ویروس مبارزه می‌کنند و برای خدمت به مردم پای کار آمده‌اند.

موکب انصارالحسین (ع) یکی از این‌موکب‌ها است که پس از شیوع کرونا، سه سمپاش خریداری کرده و اقدام به ضدعفونی خیابان‌ها و اماکن مذهبی همچون مساجد و هیأت‌ها کرده است. این موکب با کاهش مواد ضدعفونی در تهران، این مواد را تهیه و به صورت رایگان در اختیار مردم قرار داده و مواد ضدعفونی و بسته‌های بهداشتی را در منازل خانواده شهدا توزیع کرده است.

همچنین خادمان موکب‌ها با راه‌اندازی کارگاه تولید شیلد و‌ ماسک و‌ توزیع آن بین مردم و‌کادر درمانی، سعی در جلوگیری از شیوع این ویروس داشته و دارند. 

از دیگر اقدامات خادمان این‌ موکب اربعینی، تهیه بسته معیشتی و توزیع آن بین نیازمندان است؛ به طوری که تاکنون بیش از ۲ هزار بسته معیشتی تهیه و بین مردم جنوب شهر تهران توزیع کرده‌اند.

علاوه بر این، با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان، خادمان موکب انصار الحسین (ع) در حال تهیه ارزاق و بسته‌های غذایی برای نیازمندان هستند تا نگرانی مستمندان را در آستانه ماه میهمانی خدا کاهش دهند؛ تا جایی که تاکنون حدود یک هزار بسته آماده شده است و طی روزهای آینده بین نیازمندان توزیع می‌شود.

همچنین خادمان موکب انصار الحسین (ع) در روزهای گذشته با ذبح بیش از ۱۰ گوسفند، گوشت گرم نیز بین نیازمندان توزیع کردند. علاوه بر این، هفته گذشته بیش از ۷۰۰ پرس غذا به همت خادمان این موکب تهیه و بین خانواده‌های کم‌بضاعت توزیع شد.

به گزارش فارس، هم اکنون بیش از ۱۵۰ موکب اربعینی برای مبارزه با کرونا پای کار آمده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول