اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

خانه‌هاى نورانى مازندرانى‌ها در ماه رمضان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: فراخوان ایده‌هاى ناب و برتر در حوزه قرآن و عترت، ویژه ماه مبارک رمضان توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامى مازندران ارائه شده است.

خانه‌هاى نورانى مازندرانى‌ها در ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری فرس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، عباس زارع با اعلام خبر فوق اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن ایام الله مبارک رمضان و جشن ضیافت الهی در این ماه خجسته، با توجه به محدودیت‌های پیش رو در زمینه فعالیت‌های عمومی فرهنگی و مذهبی و نیز رعایت سلامت عمومی جامعه، در نظر گرفتیم تا با رعایت سرفصل‌های مربوط به فاصله‌گذاری اجتماعی، جشنواره فوق را برگزار کنیم.

وی افزود: برنامه های فاخر قرآنی و مذهبی از ایده‌های برتر در زمینه‌های مختلف قرآنی و معارف اسلامی اکنون در قالب این جشنواره تحت عنوان(خانه های نورانی) فرصت خوب و پر برکتی را فرا روی علاقمندان به قرآن و عترت ایجاد کرده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بیان کرد: موضوعات پیشنهادی ایده‌های ناب(برتر) با محوریت قرآن و عترت شامل تقویت انس آحاد جامعه با آموزه‌های قرآن و عترت با استفاده از ظرفیت فضای مجازی، غنی‌سازی معنوی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان با محوریت خانواده،  تقویت حضور موثر فعالان حوزه قرآن و عترت در فضای مجازی و معرفی فعالیت‌ها از قبیل جشنواره‌ها، تولید محتوا و ... و آثار ممتاز موسسات و مراکز قرآنی و اجرای برنامه‌های کتابخوانی با موضوعات دینی و قرآنی در منازل است.

این مسؤول تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند ایده‌های ناب خود را براساس موضوعات پیشنهادی، تا تاریخ ۱۰ اردیبهشت از طریق شماره ۰۹۱۱۱۵۲۲۲۶۷ در پیام رسان‌های تلگرام و واتس اپ و همچنین از طریق شماره ۰۹۱۱۹۵۴۴۰۶۲ در پیام رسان بله، به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول