اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

اعتبار 800 میلیارد تومانی جاده آزادشهر به شاهرود/ احداث 18 پل در جاده النگ به شاهرود

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروژه‌های مهم عمرانی این شهرستان، گفت: برای تکمیل جاده آزادشهر به شاهرود نیازمند 800 میلیارد تومان اعتبار هستیم.

اعتبار 800 میلیارد تومانی جاده آزادشهر به شاهرود/ احداث 18 پل در جاده النگ به شاهرود

علیرضا ابراهیمی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه احداث بیمارستان در شهرستان رامیان یکی از دغدغه‌های دیرینه مردم این شهرستان بود، اظهار کرد: خداوند متعال را شاکریم که با پیگیری‌هایی که صورت دادیم و با همکاری دستگاه‌های اجرایی، استاندار، دانشگاه علوم پزشکی، خیر اهدا کننده زمین و همه دلسوزان منطقه این مهم به تحقق پیوست.

وی با بیان اینکه حوزه بهداشت و درمان یکی از حوزه‌هایی است که در شهرستان‌های رامیان و آزادشهر نیازمند تحول اساسی است، افزود: به لطف خدا تا کنون دو مرکز جامع سلامت شهری در «رامیان» و «دلند» به بهره‌برداری رسیده و مرکز خدمات سلامت شهری در «تاتار علیا»، «خان‌ببین» و خانه بهداشت روستای «رضاآباد» نیز عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در ادامه این مسیر نیازمند پیگیری منتخب مردم در دوره یازدهم مجلس داریم، خاطرنشان کرد: هر کمکی از دست بنده نیز بر بیاید در خدمت مردم و در کنار منتخب آنها خواهم بود و از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

ابراهیمی با اشاره به پیگیری‌های دوساله برای اخذ مصوبه احداث بیمارستان در شهرستان رامیان، ادامه داد: در کنار این پروژه مهم، موضوع احداث «سد قره‌چای» که نقش اساسی در مهار و کنترل سیلاب، تامین آب شرب روستاهای پایین‌دست و اجرای پروژه‌های گردشگری دارد باید در دستور کار مدیران و مسوولان قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه بودجه «سد قره‌چای» پس از پیگیری‌های متعدد با بودجه سد آبشار کبودوال به صورت مشترک پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: امیدواریم رئیس سازمان برنامه و بودجه استان این بودجه را به صورت مشخص تفکیک کند.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی اتمام تعریض و ایمن‌سازی دو جاده مهم مواصلاتی شهرستان آزادشهر به شاهرود را یک اقدام ضروری دانست و تاکید کرد: با توجه به حجم بودجه لازم برای این کار باید مسوولان استانی بودجه‌ای نیز از حل اعتبارات استانی به این پروژه اختصاص دهند.

ابراهیمی از هزینه شدن بیش از 35 میلیارد تومان در جاده «اولنگ» واقع در مسیر رامیان به شاهرود خبر داد و گفت: بخشی از این جاده تاکنون آسفالت شده و بالغ بر 18 پل نیز در این مسیر احداث شده است و برای تکمیل پروژه جاده آزادشهر به شاهرود نیز نیازمند 800 میلیارد تومان اعتبار هستیم.

انتهای پیام/83002/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول