اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

زندگی چند روباه در ملکی محصور در فردیس+فیلم

با اعلام یکی از شهروندان دوستدار محیط زیست و ارسال ویدیویی از سوی وی، چند روباه در ملکی محصور واقع در یکی از مناطق فردیس زندگی می‌کنند.

زندگی چند روباه در ملکی محصور در فردیس+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، با اعلام یکی از شهروندان دوستدار محیط زیست و ارسال ویدیویی از سوی وی، چند روباه در ملکی محصور واقع در یکی از مناطق فردیس زندگی می‌کنند. 

این زمین با مالکیت شخصی، سال گذشته نیز میزبان ۸ روباه بود و امسال نیز ۵ روباه در آن زندگی می‌کنند. 

متاسفانه سال گذشته علیرغم پیگیری‌های انجام شده، به دلیل شخصی بودن ملک و لزوم مجوز دادستانی و اجازه مالک، ورود اداره محیط زیست به این مکان برای بازگرداندن روباه‌ها به طبیعت میسر نشد. ضمن اینکه پیدا کردن مالک نیز نتوانست راهی برای ورود اداره محیط زیست به این ماجرا باز کند. 

به گفته ساکنان منطقه و شاهدان عینی، سال گذشته پس از مدتی افرادی 8 روباه ساکن در هیمن ملک را گرفته و توسط گونی از این مکان خارج کردند. 
 
 اما امسال دوباره سرو کله روباه‌ها پیداشده و حالا ۵ روباه در محل مورد نظر زندگی می‌کند که با اطلاع به اداره محیط زیست شهرستان فردیس، قرار استضمن بازدید از محل، راهکاری برای بازگشت روباه‌ها به طبیعت به کار گرفته شود.

البته انتظار می‌رود این بار هرچه سریعتر اقدامات انجام شود؛ در ادامه تصاویری از این حیوانات زیبا محصور در چهار دیواری را خواهید دید.

 

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول