اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

صف‌های طویل هزاران خودرو برای دریافت کمک غذایی در ایالت تگزاس

رادیو ملی آمریکا تصاویر هوایی‌ای را از دومین شهر بزرگ آمریکا منتشر کرده است که نشان می‌دهد هزاران خودرو برای دریافت کمک غذایی صف بسته‌اند.

صف‌های طویل هزاران خودرو برای دریافت کمک غذایی در ایالت تگزاس

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، هفته گذشته هزاران خودرو ساعتها برای دریافت کمک غذایی در «سن آنتونیو»، دومین شهر بزرگ ایالت تگزاس آمریکا صف کشیدند. تصویر هوایی این خودروها در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد.

دیروز هم حدود دو هزار خودروی دیگر برای دریافت کمک به بانک غذایی بزرگ این منطقه مراجعه کردند.

به گزارش «ان‌پی‌آر» رادیو ملی آمریکا، این افراد تنها بخشی از بیش از ۲۰ میلیون آمریکایی هستند که کار خود را از دست داده‌اند؛ بسیاری از آنها در روزهای اخیر به دلیل شیوع کرونا در آمریکا از کار اخراج شده‌اند.

بنابر این گزارش، هفته گذشته ۶ هزار خانواده برای دریافت کمک ثبت نام کردند و وقتی خبر در رسانه‌های اجتماعی پخش شد، ۴ هزار خودروی دیگر در مقابل این انبار غذا صف کشیدند.

«اریک کوپر»، رئیس این مجموعه درباره تعداد زیاد مراجعه‌کنندگان گفت: هول شده بودم. تا حالا همچین صفی ندیده بودم. بنابراین به انبار زنگ زدم تا کامیونهای بیشتری بفرستند. در نهایت توانستیم در میان ده هزار خانواده غذا توزیع کنیم.

کوپر حدس می زند نصف مردمی که این روزها به دلیل شرلیط موجود برای تهیه غذا مراجعه می‌کنند، اولین بار است که ناچار به این کار شده‌اند.

خبرگزاری رویترز دیروز گزارش داد ۲۲ میلیون آمریکایی طی یک ماه گذشته درخواست مزایای بیکاری کرده‌اند و میلیون‌ها فرم بیکاری در هفته گذشته پر شده است.

به این ترتیب بالاترین نرخ اشتغالی که آمریکا از زمان رکود بزرگ به دست آورده بود از دست رفته که حاکی از ضربه مهلک شیوع کرونا به اقتصاد آمریکاست.

آمریکا همچنان با ۷۱۰ هزار و ۲۱ مبتلا و ۳۷ هزار و ۱۵۸ قربانی در میان سایر کشورهای درگیر با ویروس کرونا در جایگاه نخست قرار دارد. بعد از آمریکا، اسپانیا با ۱۹۰ هزار و ۸۳۹ ابتلا در جایگاه دوم جدول کشورهای کرونازده قرار گرفته است.

خبرگزاری اسپوتنیک بر اساس آمارهای ارائه شده از سوی دانشگاه «جانز هاپکینز» گزارش داد حدود ۳۲ هزار مورد جدید ابتلا و ۳ هزار و ۸۵۷ فوت در ۲۴ ساعت گذشته در آمریکا به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول