اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  نفت و انرژی

جزئیات برنامه اجرایی طرح جامع انرژی کشور+سند

هیئت دولت در جلسه مورخ 24 فروردین ماه 99، برنامه اجرایی طرح جامع انرژی کشور را به پیشنهاد مشترک وزارتخانه های نفت و نیرو و با استناد به ماده 45 قانون برنامه ششم توسعه به تصویب رساند.

جزئیات برنامه اجرایی طرح جامع انرژی کشور+سند

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، هیئت دولت در جلسه مورخ 24 فروردین ماه 99، برنامه اجرایی طرح جامع انرژی کشور را به پیشنهاد مشترک وزارتخانه های نفت و نیرو و با همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور و با استناد به ماده 45 قانون برنامه ششم توسعه (مصوب اسفندماه 95) به تصویب رساند.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور این مصوبه را در تاریخ 27 فروردین ماه به دستگاه های اجرایی ذی ربط شامل وزارتخانه های نفت و نیرو، سازمان انرژی اتمی ایران و سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ کرد که متن کامل آن از اینجا قابل مشاهده    است.

تصویر این مصوبه هیئت دولت و بخش هایی از پیوست آن (اهداف کمی بخش نفت و گاز تا سال 1400) به شرح زیر است:

به گزارش فارس، در ماده 45 قانون برنامه ششم توسعه آمده بود: «وزارتخانه‌های نفت و نیرو موظفند با همکاری سایر دستگاههای اجرائی ذی‌ربط، برنامه اجرائی «طرح جامع انرژی کشور» را تا پایان سال اول اجرای قانون برنامه در چهارچوب قوانین مربوطه و در راستای سند ملی راهبرد انرژی کشور مصوب شورای عالی انرژی کشور، تهیه کنند و به تصویب هیأت وزیران برسانند».

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول