اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

نیاز استان قم به ماسک هنوز به طور کامل تامین نشده است

معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری قم گفت: مقداری از ماسک تولید شده در استان در قالب فروش اینترنتی در حال توزیع است، اما هنوز نیاز کامل استان قم به قم تامین نشده است.

نیاز استان قم به ماسک هنوز به طور کامل تامین نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، ذبیح الله عبداللهی ظهر امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به وضعیت تامین ماسک برای استان قم اظهار کرد: سه میلیون و 440 هزار ماسک برای استان از ابتدای شیوع کرونا تهیه شد که دو میلیون و 100 هزار ماسک توسط دانشگاه علوم پزشکی قم در بیمارستان‌ها و داروخانه‌ها تهیه و توزیع شد.

وی ادامه داد: کمیته پشتیبانی ستاد مبارزه با کرونا در استان قم در ابتدا تنها نیاز دانشگاه علوم پزشکی قم  به ماسک را تامین می‌کرد، اما در ادامه به تامین نیازهای دستگاه‌های اجرایی استان و قشرهای مختلف مردم پرداخت.

معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری قم افزود: ظرفیت تولید ماسک در استان قم از 25 هزار ماسک در روز شروع شد و اکنون با ورود یک واحد تولیدی جدید استان به مدار تولید با ظرفیت حداکثر 100 هزار ماسک استان، بخشی از نیازهای مردم تامین شد، تعیین قیمت تضمینی برای ماسک موجب عدم گرایش بخشی از تولیدکنندگان به تولید ماسک شده است.

عبداللهی با اشاره به فروش اینترنتی ماسک در استان قم اظهار کرد: مقداری از ماسک تولید شده در استان قم در قالب فروش اینترنتی در بین مردم استان برای رفع نیازهای آن‌ها، در حال توزیع است، اما هنوز نیاز کامل استان قم به قم تامین نشده است.

وی خاطرنشان کرد: تولیدات استان قم در زمینه ژل ضد عفونی، دستکش یک بار مصرف و الکل ضد عفونی، فراوانی زیادی دارد و به اندازه کافی در داروخانه‌های استان موجود است، تولیدکنندگان قمی در این بخش با توجه به تولید مازاد نیاز استان خواستار صدور مجوز برای فروش این کالا به استان‌های دیگر شدند.

انتهای پیام/78004/آ/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول