اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

بیماری کرونا چهره واقعی غرب‌وحشی و آمریکا را به ملت ایران و جهان نشان داد

امام جمعه گنبدکاووس گفت: با وجود مصیبت‌های بیماری کرونا، این بیماری یک فیلترشکن بود تا چهره وحشی و واقعی غرب و آمریکا را به مردم ایران و جهان نشان دهد.

بیماری کرونا چهره واقعی غرب‌وحشی و آمریکا را به ملت ایران و جهان نشان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت‌الاسلام محمود ترابی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا اظهار کرد: بی‌فرهنگی‌ها، بی‌اخلاقی‌ها و وحشی‌گیری‌های غرب به ویژه آمریکا در زمان شیوع بیماری کرونا به ایران و مردم جهان ثابت شد و این چهره خبیث که در زیر نقاب زیبا پنهان شده بود در این بحران آشکار شد.
وی با اشاره به تمکین مردم مبنی بر رعایت نکات بهداشتی و در خانه ماندن تصریح کرد: مردم در این مدت با تمکین از دستورات بهداشتی و تبعیت از رهبر معظم انقلاب در روزهای ویژه که باید در اماکن مذهبی حضور می‌یافتند در خانه ماندن تا نقش بسزایی در کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا ایفا کنند.
امام جمعه گنبدکاووس با بیان اینکه دشمنان درصدد توطئه و ایجاد دوگانگی بین مردم، روحانیت و دین بودند، ادامه داد: روحانیون و مردم با ظرافت و دقت خاص و ویژه و برای سلامت و امنیت جامعه علمی و عاقلانه رفتار کرده و مصلی‌های نماز جمعه و امامزادگان را تعطیل کردند.
وی با اشاره به طرح «کمک مومنانه» گفت: به نظر می‌رسد که برای اجرای این طرح باید هدفگذاری در تعداد افراد نیازمند مشخص شود تا بتوانیم به صورت هدفمند این کمک‌ها جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع شود.
ترابی با بیان اینکه فاصله‌گذاری اجتماعی همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان بسیاری از افراد در قالب نذروات و یا انفاق افطاری‌هایی را تقبل می‌کردند که با توجه به شرایط موجود این افراد می‌توانند این نذورات را در قالب کمک‌های نقدی به این طرح کمک کرده تا بین نیازمندان توزیع شود.
وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی باید حریم روزه حفظ شود، اظهار کرد: در چندین روز گذشته شاهد تبلیغات علیه روزه در فضاهای مجازی هستیم که به نظر می‌رسد از توطئه‌های دشمنان باشد تا حریم ماه مبارک رمضان جریحه‌دار شود.
امام جمعه گنبدکاووس ادامه داد: روزه مقدمات بهداشتی توصیه سلامت است و حوزه بهداشت و درمان باید اطلاعات صحیح را  به مردم در این شرایط ارائه دهد تا حریم روزه حفظ شود و بتوانیم به نوبه خود از دستورات خداوند دفاع کنیم.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول