اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

شمار بهبودیافتگان کرونا در خراسان‌جنوبی به ۳۹۰ نفر رسید

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از افزایش آمار بهبودیافتگان مبتلایان به ویروس کرونا در استان خبر داد و گفت: شمار بهبودیافتگان کرونا در خراسان‌جنوبی به ۳۹۰ نفر رسید.

شمار بهبودیافتگان کرونا در خراسان‌جنوبی به ۳۹۰  نفر رسید

کامبیز مهدی‌زاده امروز  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند در تشریح آمار مبتلایان به کرونا در استان خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: از مجموع ۳۰ آزمایشی که طی ۲۴ ساعت گذشته انجام شده تعداد سه مورد بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه با شناسایی سه مورد جدید، مبتلایان به ویروس کرونا در خراسان‌جنوبی به ۴۴۵ نفر رسید، بیان داشت: از سه مورد بیمار جدید یک نفر در بیرجند، یک نفر در قاین و یک نفر در طبس شناسایی شده‌اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند مطرح کرد: مجموع آزمایشات انجام شده از روز اول تا به امروز یک هزار و ۸۶۴ مورد بوده که از این تعداد نتیجه ۴۴۵ آزمایش مثبت و تعداد یک هزار و ۴۱۹ مورد منفی بوده است.

مهدی‌زاده به تفکیک آمار شهرستان‌های‌‎ درگیر با ویروس کرونا در استان اشاره کرد و افزود: از مجموع مبتلایان، ۱۲۷ نفر در بیرجند، ۵۸ نفر در قاین، ۳۸ نفر در زیرکوه، ۱۳۴ نفر در طبس، ۲۳ نفر در فردوس، ۲۱ نفر در سرایان، ۱۱ نفر در درمیان، ۱۹ نفر در بشرویه، هفت نفر در سربیشه، چهار مورد در نهبندان و سه مورد در خوسف هستند.

وی با اعلام اینکه از این تعداد ۳۹۰ بیمار با حال عمومی خوب از بیمارستان‌ها ترخیص شده و ۱۳ نفر در بیمارستان‌ها بستری‌اند، عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته فوت جدید در استان نداشتیم و تعداد فوت‌شدگان ناشی از ویروس کرونا در استان  ۴۲ نفر هستند.

انتهای پیام/69039/ح 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول