اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تشکیل قرارگاه رزمایش کمک مومنانه در دیشموک

با لبیک به بیانات مقام معظم رهبری در سالروز میلاد حضرت حجت بن الحسن(ع)مبنی بر مشارکت آحاد مردم،خیران و ادارات، قرارگاه کمک مومنانه بخش دیشموک تشکیل شد.

تشکیل قرارگاه رزمایش کمک مومنانه در دیشموک

به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک قرارگاه رزمایش کمک مومنانه زیرنظر امام جمعه شهر دیشموک تشکیل شد.

حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه شهر دیشموک گفت: با لبیک به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت آحاد مردم، خیران و ادارات، قرارگاه کمک مومنانه بخش دیشموک تشکیل شد.

وی افزود: در این قرارگاه همه ادارات بالاخص اداراتی همچون امور صنفی، بهزیستی ، کمیته امداد، شهرداری، شورای اسلامی، حوزه مقاومت بسیج، موسسه خیریه آبشار عاطفه ها، نمایندگی ستاد عتبات و بخشداری دیشموک مشارکت دارند.

امام جمعه دیشموک ادامه داد: اولویت اول و اساسی شناسایی نیازمندان آسیب دیده از کرونا در سطح بخش دیشموک است که تاکنون بیش از دو هزار خانوار در این طرح شناسایی شدند.

راوند گفت: این قرارگاه زیر نظر امام جمعه به فعالیت خود ادامه می دهد و تمامی کمک های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده با هماهنگی امام جمعه به مردم شرافتمند ارائه خواهد شد.

امام جمعه دیشموک ادامه داد: موسسه خیریه آبشار عاطفه ها مبالغ نقدی و غیرنقدی همچون 300 بسته غذایی را به مردم کمک می کنند.وی افزود:اداراتی همچون شهرداری حقوق یک روز تمامی پرسنل خود را برای این قرارگاه پرداخت می کنند.

راوند افزود: کمیته امداد و بهزیستی مبالغ نقدی و غیر نقدی به افراد آسیب دیده غیر مددجو را در قالب این طرح قرار دادند که در اختیار مردم قرار داده می شود.

صفا حبیبی‌فر بخشدار دیشموک گفت: همه ادارات در این طرح مشارکت دارند و  در صورت رضایت کارکنان برخی از ادارات حقوق یکروزه آنان را به این طرح خداپسندانه اختصاص دهند.

وی افزود: از همه ادارات و دستگاه ها خواستار تبعیت از امام جمعه و کمک در جهت اجرای این طرح مومنانه می باشم.

بخشدار دیشموک ادامه داد: کلیه کمک های مردمی در اختیار امام جمعه قرار داده می شود و با سازماندهی ایشان اقلام و بسته های غذایی در ماه مبارک رمضان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول