اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

قول مکرون برای باز‌سازی کلیسای نوتردام تا المپیک 2024

رئیس‌جمهوری فرانسه قول داد تا بازی‌های 2024 پاریس، کلیسای نوتردام بازسازی شود.

قول مکرون برای باز‌سازی کلیسای نوتردام تا المپیک 2024

به گزارش خبرگزاری فارس، امانوئل مکرون رئیس‌جمهوری فرانسه متعهد شد با وجود تاخیرات به وجود آمده به دلیل شیوع ویروس کرونا، کلیسای نوتردام تا بازی‌های المپیک و پارالمپیک 2024 پاریس بازسازی خواهد شد.

مکرون در سالروز یکساله آتش‌سوزی این کلیسا که باعث تخریب سقف آن شده بود این وعده را داد. پس از این حادثه مکرون قول داد بازسازی آن به زودی انجام شود.

کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) مبلغ 544 هزار دلار برای بازسازی این کلیسا و اطمینان از ترمیم به موقع برای بازی‌های 2024 پاریس این کمک را انجام داد.

اواسط ماه مارس به دلیل شیوع ویروس و قرنطینه کار ترمیم متوقف شد. این محدودیت‌ها حداقل تا 11 می برابر با 22 اردیبهشت ادامه خواهد داشت، با این حال رئیس‌جمهوری فرانسه قول داد هر کاری لازم باشد انجام می‌دهد تا این کلیسا تا بازی‌های 2024 ترمیم شود.

وی در این باره اظهار داشت: من به شما قول می‌دهم نوتردام در 5 سال آینده بازسازی شود. ما هر کاری انجام می‌دهیم تا در این مهلت تعیین شده به هدف برسیم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول