اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

جعفری: بیشتر مربیان موافق تعطیلی لیگ هستند/ نباید سلامت ورزشکار به خطر بیفتد

سرمربی تیم فوتبال صدرنشین شهرداری بم گفت: با توجه به اختلافی که ما با تیم دوم جدول داریم بیشتر مربیان موافق هستند لیگ در همین جا به پایان برسد.

جعفری: بیشتر مربیان موافق تعطیلی لیگ هستند/ نباید سلامت ورزشکار به خطر بیفتد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس، به دلیل شیوع ویروس کرونا تمامی رویدادهای ورزشی در داخل کشور لغو شد. در فوتبال بانوان هم با وجود باقی مانده 4 هفته تا پایان لیگ مسابقات لغو شد و هنوز مشخص نیست لیگ بانوان از سر گرفته خواهد شد یا اتفاقی دیگر رقم خواهد خورد.

تیم فوتبال شهرداری بم مدعی عنوان قهرمانی در جدول رده‌بندی با اختلاف 6 امتیازی نسبت به وچان کردستان در صدر قرار دارد.

مرضیه جعفری سرمربی شهرداری بم در گفت‌وگو با فارس درباره اینکه برنامه فدراسیون چیست و آیا ممکن است لیگ در همین جا به پایان برسد، اظهار داشت: سازمان لیگ فعلا به ما چیزی نگفته اما صحبت‌هایی که با مربیان داشتم آنها موافق بودند برگزاری مسابقات تا همین جا کافیست. اکثر تیم‌ها راضی هستند اما فدراسیون منتظر تصمیم‌گیری درباره فوتبال مردان است تا بعد ببینیم برنامه برای بانوان چیست.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در بخش بانوان مسابقات جام باشگاه‌ها نداریم به همین دلیل اگر فدراسیون بخواهد با بهبودی اوضاع لیگ را دوباره برگزار کند مشکلی وجود ندارد اما این به شرطی است که سلامتی ورزشکاران به خطر نیفتد.

سرمربی شهرداری بم در پاسخ به این سوال که با توجه به تعطیلی تمرینات فکر می‌کنید بتوان دوباره لیگ را شروع کرد و این موضوع باعث آسیب‌دیدگی بازیکنان نمی‌شود، گفت: در صورتی که اوضاع بهتر شود فدراسیون می‌تواند یک ماه فرصت دهد. مثلا اگر تا پایان خرداد شرایط بهتر شود می‌توان تیرماه ادامه لیگ را برگزار کرد در غیر این صورت می‌توان همین جا لیگ را تمام کرد.

جعفری یادآور شد: فقط 4 بازی به پایان لیگ مانده و ما 6 امتیاز با تیم دوم فاصله داریم. بازی‌های باقی‌مانده هم خیلی سخت و سنگین نیست به همین دلیل همه راضی هستند لیگ را تمام شده بدانیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول