اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

قوانین مزاحم پیش روی سرمایه‌گذاران در خراسان رضوی را احصاء کرده‌ایم

استاندار خراسان رضوی گفت: قوانین مزاحم پیش روی سرمایه‌گذاران در استان را احصاء کرده‌ایم و امیدواریم در آغاز فعالیت دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی زمینه برای اصلاح این قوانین فراهم شود.

قوانین مزاحم پیش روی سرمایه‌گذاران در خراسان رضوی را احصاء کرده‌ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی در جلسه شورای هماهنگی معین‌های اقتصاد مقاومتی استان که با حضور برخی مدیران و ارتباط ویدئوکنفرانسی با فرمانداران و ارکان مثلت توسعه اقتصادی فرهنگی برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته هماهنگی کاملی با ائمه جمعه، نمایندگان مجلس و رئیسان دادگستری‌ها داشتیم و به لطف امام رضا(ع) از همدلی مثال زدنی در بین ارکان مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی برخوردار هستیم.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه کارنامه خراسان رضوی در سال 98 بسیار موفق بود، افزود: هر چند با شیوع ویروس کرونا، کشور و به تبع آن خراسان رضوی تحت تأثیر قرار گرفت اما در مجموع سال گذشته استان کارنامه بسیار موفقی داشت، به نحوی که اکنون حدود 28 درصد از معین‌های اقتصادی درگام پنجم و ششم یعنی گام اجرای برنامه‌ها هستند.

وی ادامه داد: همچنین تاکنون 186 معین اقتصاد مقاومتی در قالب الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی مسئولیت توسعه شهرستان‌ها و آبادانی روستاها را برعهده گرفته‌اند که اقدام ارزشمندی به‌شمار می‌رود.

رزم‌حسینی با اشاره به گذشت یک سال از آغاز فعالیت نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی ابراز کرد: دبیر این نهاد به همراه مجموعه خود همانند یک مجاهد سخت کوش در حوزه اقتصادی شبانه‌روز در حال فعالیت است که نشان از پیگیری کار و سماجت در اجرای سیاست‌های مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی استان دارد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه کارنامه موفق مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی متعلق به همه مسئولان و ارکان حاکمیت استان است، تصریح کرد: قوانین مزاحم پیش روی سرمایه‌گذاران در استان را احصاء کرده‌ایم و امیدواریم در آغاز فعالیت دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی زمینه برای اصلاح این قوانین فراهم شود. 

وی به ظرفیت‌های خوب استان برای بهبود فضای کسب و کار اشاره کرد و گفت: ظرفیت‌های خوبی نظیر شورای تأمین، ستاد تدبیر، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی و کمیته تامین مالی در استان وجود دارد که می‌توان از آن‌ها برای بهبود این فضا استفاده کرد.

رزم‌حسینی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به نامگذاری شعار سال‌های اخیر از سوی مقام معظم رهبری با عناوین اقتصادی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب همواره در سخنرانی‌های مختلف بر اهمیت موضوعات اقتصادی تأکید کرده‌اند، بنابراین راهبرد مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی استان در مسیر درستی قرار دارد و باید با جدیت آن را دنبال کنیم.

خراسان رضوی به همدلی میان ارکان مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی و حمایت آن‌ها از کسب‌وکار اشاره کرد و افزود: امسال حتما رویکرد جدیدی در حوزه‌های اقتصادی خواهیم داشت، از طرفی هم در سال جاری و در راستای تحقق جهش تولید به‌سمت بهبود فضای کسب‌وکار پیش خواهیم رفت.

وی با بیان اینکه مجاهد اقتصادی همانند مجاهد عرصه جنگ با دشمن نباید خسته شود، تصریح کرد: امسال در راستای تحقق جهش تولید و ارتقای شاخص‌های اقتصادی و فرهنگی با هم همصدا خواهیم شد.

انتهای پیام/ 70051

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول