اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ضدعفونی اماکن و معابر پرتردد مناطق جنوبی تهران ادامه دارد

عملیات ضدعفونی کردن آتش‌نشانان در منطقه هفت عملیات به طور گسترده و روزانه ادامه دارد.

ضدعفونی اماکن و معابر پرتردد مناطق جنوبی تهران ادامه دارد

عزیز غلامی‌نسب مدیرعملیات منطقه هفت آتش‌نشانی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرری با اشاره به ادامه ضدعفونی مناطق جنوبی تهران، اظهار کرد: در راستای مشارکت حداکثری سازمان آتش‌نشانی تهران برای بالابردن سطح ایمنی شهر و مقابله با گسترش ویروس کرونا، مسؤولان و آتش‌نشانان منطقه هفت از همان روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا در کشور عملیات اقدام به ضدعفونی کردن و آلودگی‌زدایی در سطح محدوده این منطقه را عملیاتی و در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: هر روز تعداد کثیری از آتش‌نشانان با استفاده از خودروی جدید ضدعفونی کننده، دستگاه‌های پرتابل ضدعفونی کننده و خودروهای عملیاتی در بیش از ۴۵ نقطه از سطح محدوده منطقه هفت عملیات شامل بیمارستان‌ها، فرهنگسراها، میادین میوه و تره‌بار به همراه میدان مرکزی میوه و تره‌بار، پایانه‌ها و ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس، پایانه‌ها و ایستگاه‌های بی‌آرتی، روستاهای اطراف حرم مطهر امام خمینی(ره)، آسایشگاه سالمندان و معلولان کهریزک همچنین اماکن مذهبی شامل حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) و بازارچه اطراف آن را که در مناطق ۱۶، ۱۹ و ۲۰ شهرداری تهران واقع شده است را ضدعفونی می‌کنند.

مدیرعملیات منطقه هفت آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه این اقدامات از ۴اسفندماه آغاز و تا ریشه‌کنی کرونا ادامه دارد، خاطرنشان کرد: بیش از ۳۸ نقطه از این اماکن به صورت مرتب در سطح منطقه هفت عملیات در حال پاکسازی و ضدعفونی سازی بوده تا از شیوع بیماری کرونا و احتمال ابتلای شهروندان به این بیماری تا حد ممکن جلوگیری به عمل آورند.

غلامی‌نسب به تست کرونا از آتش‌نشانان اشاره کرد و گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده یک تیم پزشکی چهار نفره در چهار ایستگاه ۹، ۱۴، ۲۲ و ۵۰ مستقر شده و به انجام تست از آتش‌نشانان پرداختند.

وی اضافه کرد: تست غربالگری برای اطمینان از سلامتی آتش‌نشانان توسط یک تیم پزشکی از شرکت شهر سالم شهرداری با انجام تست‌های درجه تب، ضربان قلب و آزمایش خون انجام می‌شود.

مدیرعملیات منطقه هفت آتش‌نشانی تهران در پایان بر رعایت و جدی گرفتن توصیه‌های بهداشتی و ایمنی برای مقابله با کرونا ویروس تأکید کرد و ابراز داشت: همچنان باید از هرگونه تجمع و تردد غیرضروری در سطح جامعه خودداری شود تا با همراهی همه هموطنان گرامی در طرح مبارزه با کوید۱۹ به امید خداوند و به یاری هم این ویروس منحوس را شکست دهیم.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/م/س

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول