اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تخفیف 50درصدی تاسیسات گردشگری مازندران به مدافعان سلامت

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از اعلام آمادگی بیش از ۱۳ هتل، ۱۲ هتل‌آپارتمان و ۲۱ اقامتگاه بوم‌گردی و خانه مسافر برای اعمال تخفیف ۵۰درصد ویژه کادر درمانی خبر داد.

تخفیف 50درصدی تاسیسات گردشگری مازندران به مدافعان سلامت

سیف‌الله فرزانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری با اشاره به مسائل پیش‌آمده در پی بروز کرونا و ضرورت تعطیلی مراکز گردشگری در ایام پیک مسافر اظهار کرد:  بیش از ۱۱ هزار مورد بازدید از تأسیسات گردشگری سطح استان داشتیم که تعلیق یا تعطیلی ۶۴۶ مورد را به‌دنبال داشته است.
وی افزود: کمک‌های نقدی بیش از ۲ میلیارد ریال و حجم بالای کمک‌های غیرنقدی از قبیل ماسک، لباس و دستکش توسط بهره‌برداران و سرمایه‌گذاران تأسیسات گردشگری به افراد مختلف انجام شده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از اعلام آمادگی ۹ هتل در سطح استان برای نقاهت بیماران و اسکان کادر درمان خبر داد و اضافه کرد: راه‌اندازی سامانه ویدئوکنفرانس در زمینه کاهش تردد روسای شهرستان یکی از اقدامات مهم ما در این دوران بوده است.
این مسوول همچنین از اعلام آمادگی بیش از ۱۳ هتل، ۱۲ هتل‌آپارتمان و ۲۱ اقامتگاه بوم‌گردی و خانه مسافر برای اعمال تخفیف ۵۰درصد ویژه کادر درمانی خبر داد و در ادامه گفت: ۱۱۰هزار ماسک، ۲۷۰۰ گان توسط ۲۶ هنرمند صنایع‌دستی استان تولید شده است.
فرزانه یادآور شد: از مجموع ۲۱۰ پروژه در حال ساخت در سطح استان، پیش‌بینی می‌شود، ۳۱ پروژه با حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۱۸۰۰ میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای بیش از یک‌هزار و ۸۰۰ نفر تا پایان سال ۹۹ افتتاح شود که از این تعداد ۹ پروژه با حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۳۷۰میلیارد تومان تا خردادماه سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.
انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول