اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد به پویش کمک‌های مومنانه پیوستند

مسوول سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد گفت: اصحاب رسانه این استان به پویش کمک‌های مومنانه برای کمک به محرومان در ماه مبارک رمضان پیوستند.

اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد به پویش کمک‌های مومنانه پیوستند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، فخرالدین رضایی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در یاسوج گفت: پس از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در نیمه شعبان مبنی بر راه اندازی رزمایش بزرگ کمک مومنانه توسط مردم کشورمان برای کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان،  پویش کمک مومنانه در استان کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی و اصحاب رسانه نیز به این رزمایش بزرگ پیوستند.

رضایی افزود: اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای شیوع بیماری کرونا همپا و در کنار کارکنان بهداشت و درمان و دیگر نیروهای جهادی، بسیجی و مردمی استان در امر مقابله با کرونا فعالیت داشته‌اند و به صورت شبانه‌روزی با انعکاس اخبار و اطلاعات، زمینه‌های رشد، آموزش و مطالبه مشکلات را در کهگیلویه و بویراحمد فراهم کردند.

مسوول سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از خبرنگاران فعال استان که تلاش‌های آن‌ها در این بحران، سبب افزایش امید، افزایش اطلاعات پزشکی و بهداشتی مردم،  تسهیل در ارائه خدمات و کمک به مشارکت عمومی در مقابله با کرونا شده است افزود: پس از راه اندازی پویش کمک مومنانه در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز اصحاب رسانه مانند همیشه در خط مقدم این جریان بوده و در این رزمایش مشارکت فعال خواهند داشت.

این مسوول خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد از طریق اطلاع رسانی و بازتاب این پویش در فضای رسانه‌ای استان سهم مهمی در جمع‌آوری کمک‌های نقدی جهت تهیه بسته‌های حمایتی برای نیازمندان استان به ویژه خانواده‌های آسیب دیده از بحران کرونا خواهند داشت.

وی ادامه داد: مردم سخاوتمند استان کهگیلویه و بویراحمد هر اندازه که توانایی مالی دارند می‌توانند به این رزمایش بزرگ کمک کنند.

رضایی در پایان بیان کرد: شماره کارت ۶۷۵۸-۱۰۰۳-۸۱۷۰-۶۲۷۳ متعلق به قرارگاه کمک مومنانه استان کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت دستگاه های مختلف استان منتظر کمک های مردم نوعدوست استان است.  با شناسایی افراد نیازمند در سراسر استان، بسته‌های حمایتی که با کمک‌های مردمی تهیه می‌شود از طرف دستگاه‌ها، نهادهای حمایتی و پایگاه های بسیج در ماه مبارک رمضان به دست نیازمندان برسد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول