اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

سکته قلبی چگونه زندگی کاسیاس را عوض کرد؟

بروز سکته قلبی باعث شد تا خیلی چیزها در زندگی ایکر کاسیاس تغییر کند.

سکته قلبی چگونه زندگی کاسیاس را عوض کرد؟

به گزارش خبرگزاری فارس، در ماه مه سال 2019 کاسیاس دچارحمله قلبی شد و به همین خاطر بازی فوتبال را کنار گذاشت. وی در آن هنگام عضوپرتغال پرتغال بود که به خاطر سکته قلبی مجبور شد به توصیه پزشکان دست از فعالیت ورزشی جدی خود بکشد.

کاسیاس در مصاحبه ای با مارکا انجام داد، عنوان کرد بروز این اتفاق سبب شد تا زندگی اش دستخوش تغییراتی شود. او گفت:از زمانی که دچار سکته شدم، هر چیزی که در ذهن داشتم، تغییرکرد.

گلر سابق افزود: از آن زمان بود که قدر خیلی چیزها را فهمیدم.هرچند که می دانم فوتبالیست ها گاهی از زندگی غافل می شوند و قدر آنچه دارند، را نمی دانند.

کاسیاس اضافه کرد: بعد از آن اتفاق در ماه اول می ترسیدم که راه بروم یا بخوابم. نگران بودم دیگر از جا نتوانم برخیزم. حس بسیار بدی داشتم.

وی ادامه داد:در ارتباط با بازگشت به فوتبال، چیز خاصی نمی توانم بگویم. جز اینکه باید دستورات پزشکی را رعایت می کردم و آنچه بیش از هرچیز اهمیت داشت، مساله سلامتی ام بود.

کاسیاس  38 ساله از سال 1999 تا 2015 در تیم رئال مادرید بازی کرد و به اسطوره ای نزد کهکشانی ها تبدیل شد. بعد از آن وی راهی تیم پورتو شد که این اتفاق برای او رخ داد.

کاسیاس بعد از کسب سلامتی مجدد خود خواهان حضور به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا شده است.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول