اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

رئیس دانشکده رفاه: آمادگی لازم برای برگزاری کلاس‌های مجازی را داریم

رئیس دانشکده رفاه گفت: با پیش بینی شیوع ویروس کرونا و ملاحظه ضرورت‌ها این دانشکده از اسفند ۹۸ با فراهم آوردن زیرساخت‌ها، آموزش مجازی را شروع و توسعه داد.

رئیس دانشکده رفاه: آمادگی لازم برای برگزاری کلاس‌های مجازی را داریم

به گزارش  گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، زهرا طاهری پور رئیس دانشکده رفاه درباره چگونگی برگزاری کلاس‌های مجازی این دانشکده اظهار داشت: از اواخر اسفند ماه سال ۹۸ که احتمال شیوع گسترده ویروس کرونا و تعطیلی کلاس‌های درسی تا بعد از تعطیلات عید نوروز مطرح شد، مدیریت دانشکده غیردولتی- غیرانتفاعی رفاه پس از کار کارشناسی تصمیم گرفت که فرآیندهای آموزشی دانشکده را برای شرایط بحرانی آماده کند به نحوی که حوزه آموزشی دانشکده با کمترین آسیب مواجه شود. 

وی افزود : در این راستا شورای مدیران و معاونان دانشکده به کمک مدیریت فناوری برنامه‌ریزی کردند تا شروع مجدد کلاس‌ها از ۱۶ فروردین ماه سال ۹۹، بسترهای لازم برای ارائه دروس به شیوه الکترونیکی در تمامی مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مهیا شود. 

رئیس دانشکده رفاه گفت: تمامی اطلاعات اساتید، دانشجویان و کلاس‌های درسی  در سیستم آموزش مجازی ادوب کانکت  ((Adobe connect تعریف شدند و قبل از شروع کلاس‌های مجازی نیز از تاریخ ۱۶ فروردین آموزش‌های مجازی نیز به اساتید و مدرسان داده شد. 

وی ادامه داد : بنابراین از تاریخ مذکور با برنامه‌ریزی مناسب، تمام کلاس‌های نظری دانشکده در تمامی مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد به شیوه آموزش الکترونیکی در حال برگزاری است و کماکان ادامه دارد. علاوه بر کلاس‌های درس با هدف فاصله‌گذاری اجتماعی و جلوگیری از انتشار بیماری جلسات دانشکده شامل جلسات گروه، جلسات شوراهای آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، و نیز روند تحصیلات تکمیلی دانشکده‌ها شامل تصویب پروپزال‌ها و جلسات دفاع از پایان نامه کارشناسی ارشد دانشجویان در دانشکده رفاه نیز به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول