اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

آماده سازی صد هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش مومنانه در استان مرکزی

استاندار مرکزی از آماده سازی صد هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش مومنانه خبر داد و گفت: کار توزیع این بسته ظرف هفته جاری و دو هفته آینده انجام خواهد شد.

آماده سازی صد هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش مومنانه در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سیدعلی آقازاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی چند روز گذشته وضعیت استان از نظر بیماری کرونا وضعیت تثبیت شده‌ای است، کاهش معناداری را در تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بستری‌ها شاهدیم که نشان می‌دهد استان آرام آرام و به تدریج در حال رسیدن به شرایط مطلوبی است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تعداد بستری‌ها به زیر صد نفر رسیده، تعداد فوتی‌ها کاهش پیدا کرده و آمار مبتلایان جدید بین 15 تا 23 نفر در نوسان است و در مجموع طی 10 روز اخیر شاهد فروکش کردن این بیماری هستیم.

 استاندار مرکزی گفت: میزان غربالگری در استان بالای 90 درصد است، استان در ابتدای شیوع این بیماری جز سه استان اول کشور بود که هم اکنون به رتبه سیزدهمی کشور را کسب کرده است.

آقازاده  با بیان اینکه این شرایط مدیون کمک و همراهی خوب مردم است، ادامه داد: بدون شک اگر همراهی مردم قطع شود این آمارها دستخوش  تغییرات نگران کننده‌ای خواهد شد، مردم باید همچنان همکاری خود را داشته باشد، تعدادی از واحدهای صنفی و فعالیت‌های اقتصادی باز شده و فعال هستند، اما اگر رعایت ضوابط بهداشتی صورت نگیرد، شاهد بازگشت نگران کننده کرونا خواهیم بود.

وی گفت: درخواست داریم مردم همچنان که از روز اول همکاری خوبی داشتند به این همکاری خود ادامه دهند، واقعا کادر درمان و پرستاران زحمت کشیدند و خسته شدند، نباید دوباره آنها را خسته کنیم.

استاندار مرکزی با اشاره به راه اندازی دو دستگاه جدید تست کرونا در آزمایشگاه استان خاطرنشان کرد: با رونمایی از این دستگاه‌ها استان قادر است در هر ساعت 300 تست کرونا را انجام دهد که این ظرفیت خوبی برای استان است و می‌تواند در آینده در حوزه بهداشت و درمان کمک‌حال باشد.

آقازاده در ادامه از آماده سازی صد هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش مومنانه خبر داد و بیان داشت: کار توزیع این بسته ظرف هفته جاری و دو هفته آینده انجام خواهد شد.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول