اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اقدامات توسعه‌ای حاصل تلاش فرزندان نظام است

استاندار زنجان گفت: وظیفه داریم هر گامی که برای توسعه استان برداشته می‌شود را به مردم بیان کنیم تا در جریان تصمیمات قرار گیرند.

اقدامات توسعه‌ای حاصل تلاش فرزندان نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ فتح الله حقیقی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان اظهار کرد: در سال جهش تولید منویات رهبر معظم انقلاب راهنمای همه مدیران است و ما در استان زنجان با تدوین نقشه راه، قصد داریم با اولویت‌بندی طرح‌ها و فعال‌تر کردن مدیران به نتایج قابل قبولی دست یابیم.
مقام عالی استان با بیان اینکه جهش تولید به معنی توجه به همه بخش‌های تولید و نگاه برابر به همه مناطق است، افزود: دستگاه‌های اجرایی باید از نقشه راه پشتیبانی کنند و هماهنگی بین آنها برای رسیدن به اهداف مورد نظر بسیار مهم است.
استاندار زنجان با قدردانی از رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان تأکید کرد: فعالیت‌ها در سال جهش تولید باید با سرعتی متعادل و مستمر ادامه دار باشد و در این راه باید کمیته رصد اشتغال استان بیش از گذشته فعال شود.
وی خاطرنشان کرد: آمادگی داریم در دوران پسا کرونا، واحدهای تولیدی که در انتظار بهره‌برداری هستند، با درصد قابل توجهی از ایجاد را شغل افتتاح کنیم.
رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان زنجان همچنین از مدیران خواست امسال برای جذب بودجه ملی دستگاه خود بیشتر تلاش کنند و با نهایی کردن پنجره واحد سرمایه‌گذاری به منظور تسهیل در ورود سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان به استان، حتما از ظرفیت بخش خصوصی به‌طور ویژه استفاده شود.
در این جلسه که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان هم تأکید کرد: اولویت برای جهش تولید با طرح‌هایی باشد که در زمان کم به نتیجه می‌رسند و درصد قابل توجهی اشتغالزایی دارند و همچنین این طرح‌ها مکمل طرح‌های قبلی نیز باشند.
مصطفی طاهری منتخب مردم شهرستان‌های زنجان و طارم در مجلس یازدهم هم با قدردانی از اقدامات صورت گرفته و احصای اولویت‌های استان در سال جهش تولید و تدوین نقشه راه گفت: باید برای جهش تولید، جهادی عمل کرد و از هم اکنون به فکر تسهیل روند سرمایه‌گذاری، نحوه پرداخت تسهیلات و افزایش ظرفیت تولید باشیم.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول