اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مهدی: لغو یا ادامه دیدارها به سازمان لیگ مرتبط است/ مسابقات را 4-5 روز یکبار برگزار می‌کنیم

مسئول برگزاری لیگ برتر گفت: لغو یا برگزاری لیگ در حیطه اختیارات سازمان لیگ است و بهتر است اجازه بدهند در این زمینه تصمیم‌گیری کنیم.

مهدی: لغو یا ادامه دیدارها به سازمان لیگ مرتبط است/ مسابقات را 4-5 روز یکبار برگزار می‌کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سهیل مهدی پس از نشست مسئولان چند باشگاه در فدراسیون فوتبال اظهار داشت: بنا بر دستور العمل دبیرکل فدراسیون قرار شد مرور اجمالی بر قراردادهای باشگاه ها داشته باشیم.

وی افزود: این نشست در خصوص مسائل حقوقی و مالکیتی و برای کمک به باشگاه ها برای اینکه قراردادهایشان را چطور پیش ببرند، برگزار شد. این یک جلسه تعاملی بود که طرفین با وجود سخت بودن سفر برای اعضای باشگاه ها انجام شد و ما توانستیم نهایت بهره را ببریم.

مهدی در خصوص ادامه لیگ گفت: بحث ادامه لیگ اصلا انجام نشد چون  ما منتظر هستیم ستاد مبارزه با کرونا در ورزش تصمیم گیری لازم را داشته باشد. بعد از اعلام نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا می توانیم برنامه هایمان را اعلام کنیم.

مسئول امور مسابقات سازمان لیگ در خصوص اینکه سالها است باشگاه های ایرانی از عقد قراردادهای مختلف ضرر مالی کرده اند و ظاهرا دیگر نمی توانند بازیکن خارجی جذب کنند، عنوان کرد: این مساله ای است که به ارکان قضایی فدراسیون بر می گردد و اجازه بدهید در این باره اظهار نظر نکنم اما در مورد بازیکنان خارجی و داخلی بدهی ها از آنها خواهش کردیم مدیریت بهتری صورت بگیرد چون وقتی تمکن مالی وجود نداشته باشد باشگاه ها دچار مشکل خواهند شد.ما از باشگاه ها می خواهیم در این زمینه بیشتر دقت کنند.

وی در خصوص اینکه پیش بینی می کند لیگ به چه شکل پیش می رود، تصریح کرد: اول منتظر هستیم مجوز برگزاری تمرینات صادر شود، به محض اینکه این مجوز صادر شد باید 3 هفته به باشگاه ها برای آماده سازی دوباره فرصت بدهیم.9 هفته از مسابقات باقی مانده و سعی می کنیم مسابقات را در فاصله 4 و 5 روز برگزار کنیم و سپس باید از فیفا درخواست کنیم که پنجره نقل و انتقالات جا به جا شود.

مهدی در خصوص اینکه سخنگوی فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرد برگزاری بازی ها تا 15 اردییبهشت مشخص می شود گفت: اظهار نظر سعیدی برای من مهم است ولی لغو یا برگزاری لیگ در حیطه اختیارات سازمان لیگ است و بهتر است اجازه بدهند سازمان لیگ در این زمینه تصمیم گیری کند. مسلما از نظرات ستاد کرونا درباره شروع تمرینات استفاده می کنیم اما در مورد لیگ اجازه بدهید سازمان لیگ تصمیم گیرنده باشد.

وی در خصوص کاهش قراردادهای بازیکنان فوتبال تاکید کرد: به هر حال بحث تعامل و توافق  باشگاه ها است و آنها خودشان بید در این زمینه مذاکره کنند.

مسئول امروز مسابقات سازمان لیگ در خصوص جا به جایی پنجره نقل و انتقالات گفت:  این موضوع فقط به این صورتی است که فرصت بیشتری به لیگ آینده بدهیم اما روزهای فیفا به قوت خود باقی است.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول