اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

وزیر صنعت تحت فشارهای سیاسی برای انتصابات قرار نگیرد

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: رحمانی وزیر صمت نباید تحت فشار انتصاب برخی افراد قرار گرفته و در اثر لابی‌های مختلف تصمیم‌گیری کند.

وزیر صنعت تحت فشارهای سیاسی برای انتصابات قرار نگیرد

حجت‌السلام علیرضا سلیمی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره برخی انتصابات در وزارت صنعت اظهار داشت: از آقای رحمانی که در سوابق و فعالیت‌هایش نمایندگی مجلس و ریاست کمیسیون وجود دارد تعجب می‌کنم که در مورد انتصابات در وزارتخانه متبوعش چرا اینگونه رفتار می‌کند.

وی افزود: به وزیر صمت توصیه می‌کنم که تحت فشار قرار نگرفته و در اثر لابی‌های شدیدی که در مجلس و دولت برای انتصاب برخی افراد قرار نگرفته و با آن مقابله کند.

** وزیر صمت زمام امور را به دیگران نسپارد

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: متأسفانه برخی افراد به دنبال فشارهای متعدد رحمانی وزیر صنعت هستند تا برخی پست‌های سازمانی و کلیدی این وزارتخانه را تصاحب کنند ولی ما از وی می‌خواهیم که مستقل تصمیم گرفته و اجازه ندهد دیگران زمام امور وزارت صنعت، معدن و تجارت را در دست بگیرند.

سلیمی خاطرنشان کرد: به وزیر صمت توصیه می‌کنم که ماشین امضای دیگران نشود.

** رحمانی اجازه ندهد برایش تصمیم بگیرند

وی خاطرنشان کرد:‌وزیر صمت نباید طوری رفتار و اقدام کند که دیگران برایش تصمیم گرفته و تعیین کنند که چه کسی معاون و چه کسی مدیرکل و چه کسی عضو هیأت مدیره شود.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس خاطرنشان کرد: رحمانی نباید شایسته‌سالاری در انتصاباتش اجرایی کند بلکه باید بکوشد افرادی که دارای شاخص‌های مدیریتی مطلوب هستند مسؤولیت بپذیرند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول