اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

آغاز طرح نظارتی «ضیافت ۹۹» در همدان/ هرگونه تخلف خارج از نوبت رسیدگی می‌شود

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از آغاز طرح نظارتی ماه رمضان در همدان خبر داد و گفت: هرگونه تخلف خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.

آغاز طرح نظارتی  «ضیافت ۹۹» در همدان/  هرگونه تخلف خارج از نوبت رسیدگی می‌شود

علیرضا حسن‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از آغاز طرح نظارتی تعزیرات حکومتی همدان با عنوان طرح «ضیافت ۹۹»  خبر داد و اظهار کرد: طرح نظارتی ویژه ماه رمضان از امروز کلید خورد.

وی افزود: همزمان با اجرای طرح کرونا در آستانه ماه مبارک رمضان طرح نظارتی «ضیافت ۹۹» با همکاری سایر دستگاه‌ها با هدف پیشگیری از وقوع تخلفات در مرکز استان و شهرستان‌ها اجرا می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان بیان کرد: با توجه به اینکه تعزیرات حکومتی رکن قضایی بازار است و وظیفه ذاتی ما رسیدگی به پرونده‌ها و صدور حکم بوده با در پیش بودن ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضای عمومی برای خرید برخی کالاها از قبیل مواد لبنی، قند و شکر، خرما، مواد پروتئینی، برنج ، روغن ، زولبیا و بامیه و... نظارت و کنترل بر بازار را با رویکرد پیشگیرانه مضاعف در برنامه داریم.

وی خاطرنشان کرد: این طرح از ۳۰ فروردین آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و هرگونه تخلف خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.

حسن‌پور به تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل تعزیرات حکومتی ، تلفن گویای ۱۲۴ وسامانهwww.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن وتجارت و تارنمای t۱۳۵.ir برای دریافت گزارشات مردم در این خصوص اشاره کرد.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول