اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

کرونا نباید بهانه تبدیل وضعیت کارگران شهرداری تبریزشود/ضرورت اجرای عدالت اجتماعی در قبال کارگران‌

سخنگوی شورای شهر تبریز گفت: تبدیل وضعیت کارکنان و کارگران شهرداری تبریز نباید به بهانه وجود بیماری کرونا و یا مسائل دیگر فراموش شود.

کرونا نباید بهانه تبدیل وضعیت کارگران شهرداری تبریزشود/ضرورت اجرای عدالت اجتماعی در قبال کارگران‌

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز‌، کریم صادق‌زاده در جلسه ۱۷۷ شورای اسلامی کلان‌شهر تبریز که به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با اشاره به شرایط جسمانی خود ضمن قدردانی از زحمات پرسنل کادر درمان و پرستاران و آرزوی شفای‌ کامل برای بیماران کرونایی و شهردار تبریز خواستار شد.

وی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در خصوص کارگران اضافه کرد: کارگران‌ باید به کارگر‌ بودن خود افتخار کنند و فرزندانشان با سربلندی از کارگر بودن پدرانشان نام ببرند. 

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز نیز با بیان اینکه  سال ۹۹ بر این است تا تحولی‌ در زندگی کارگران صورت بگیرد، گفت: شهرداری تبریز به‌عنوان بزرگترین نهاد شهری وظایف بسیاری دارد که در زمینه‌های مختلف در حال فعالیت هستند و این امر در زمان شیوع کرونا کاملا قابل لمس است.

رئیس فراکسیون کارگری شورای شهر تبریز، گفت: دستور تبدیل وضعیت کارگران و کارکنان سازمان آرامستان‌ها به پیشنهاد حجت‌الاسلام آل‌هاشم و دستور شهردار تبریز قابل تقدیر است.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز یادآور شد: وظیفه ما ایجاد آسایش بیشتر برای شهروندان و کارمندان و کارگران شهرداری است که تبدیل وضعیت یکی از آنها و آن هم  توام با عدالت اجتماعی باشد.

صادق‌زاده تصریح کرد: پرداخت حقوق و مزایای کارگران شهرداری توسط شرکت‌های ثانویه قابل قبول نیست.

وی یادآور شد: هیچ‌گاه در مقابل حق کارگران سکوت نخواهیم‌ کرد. منتظر خبرهای خوش از طرف شهرداری تبریز در هفته کارگر با رونمایی از طرح تبدیل وضعیت و ساماندهی قراردادهای کار به‌صورت رسمی هستیم.

 سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز اضافه کرد: عدالت اجتماعی در قبال کارگران‌ باید اجرا شود.

صادق‌زاده با بیان اینکه از شهردار تبریز انتظار می‌رود، اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل کارگران و کارکنان شهرداری تبریز را در راستای تحقق عدالت شغلی و عدالت مزدی با جدیت پیگیری‌ کند، بیان داشت: اقدامات بسیار‌ خوبی در راستای تامین  رفاه نیروی انسانی شهرداری به‌عنوان بدنه اجرایی شهرداری برداشته شده است که امیدواریم همچنان پیگیری شود.

وی همچنین ادامه داد: تامین امنیت شغلی و مالی کارکنان شهرداری باید در اولویت شهرداری تبریز باشد که شهردار نیز آن را پیگیری می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز، خاطرنشان کرد: امیدواریم با پیگیری اعضای شورای شهر به حق و حقوق کارگران و بازنشستگان رسیدگی شود.

  انتهای پیام/۶۰۰۰۱/س                                                               

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول