اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

شهرداری تبریز به خانه تکانی نیاز دارد/ مدیران کار نابلد خلع شوند

عضو شورای شهر تبریز گفت: مدیرانی‌که نمی‌توانند کمکی به شهروندان بکنند از مسوولیت خود کنار بکشند و انتظار داریم شهردار هم یک خانه تکانی در راستای حضور افرادی که کار بلد و کاردان هستند به صحنه کارزار کار بیاورد.

شهرداری تبریز به خانه تکانی نیاز دارد/ مدیران کار نابلد خلع شوند

کریم صادق‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با اشاره به مشکلات رانندگان استیجاری شهرداری تبریز، رسیدگی این مشکلات را در زمینه‌های پرداخت کامل حق بیمه و افزایش واقعی حق‌الزحمه‌ ماهانه و اضافه‌کاری این عزیزان را خواستار شد.

وی تاکید کرد: فعالیت‌های عمرانی شهرداری تبریز باید با برنامه‌های مصوب شورا و کمیسیون عمران که موارد اجرایی عمرانی را شهردار تبریز اخیرا در نوزده بند به همه مدیران اجرایی ارسال شده سریعا اجرایی و در سطح عملیاتی شود و در همه جا تابلو «کارگران مشغول کارند» نصب و اجرا شود.

عضو شورای شهر تبریز گفت: پروژه‌ قطار شهری و پروژه‌های نیمه‌تمام و مسیرگشایی‌ها، مقبرةالشعراء، توسعه و گسترش فضای سبز تبریز و آسفالت‌ریزی با کیفیت استاندارد در سطح شهر و محلات و ده‌ها  پروژه مهم و حیاتی در کنار سایر پروژ‌ه‌های عمرانی شهرداری در سال ۱۳۹۹ انجام خواهد داد پیگیری شود و هدایت‌ منابع باید برای اجرای درست فعالیت‌های عمرانی انجام‌ شود.

صادق‌زاده تصریح کرد: مدیرانی‌که نمی‌توانند کمکی به شهروندان بکنند از مسوولیت خود کنار بکشند ما با هیچ یک از مدیران پیوند اخوت نبسته‌ایم هر کس نمی‌تواند وظایف خود را به‌درستی انجام دهد از جایگاه مدیریت خود کنار برود و انتظار داریم، شهردار هم یک خانه تکانی در راستای حضور افرادی که کار بلد و کاردان هستند به صحنه کارزار کار بیاورد و شهر تبریز با همت مدیران راستین به جایگاه واقعی خودش برسد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز، یادآور شد: تمام اعضای شورای اسلامی کلان‌شهر تبریز آماده‌اند با حضور کارشناسان لوایح و طرح‌هایی عمرانی و شهرسازی را برای توسعه و آبادانی تبریز در سریع‌ترین زمان ممکن بررسی و تصویب کنند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول