اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

پایان محدودیت ترددهای جاده‌ای از فردا

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: از فردا محدودیت‌های ترافیکی کاملا برداشته می‌شود و تردد در جاده‌ها به صورت عادی خواهد بود.

پایان محدودیت ترددهای جاده‌ای از فردا

 به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا از آحاد مردم به واسطه همکاری صمیمانه آنها با پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور برای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تشکر کرد و اظهار داشت: اجرای محدودیت‌های ترافیکی که از ۸ فروردین آغاز شد تأثیر چشمگیری در کاهش و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا از خود بر جای گذاشت.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: کلیه محدودیت‌های ترافیکی (بین استانی) از فردا اول اردیبهشت ۹۹ کاملا برداشته شده و تردد در سطح کشور به صورت عادی جریان خواهد داشت.

وی افزود: جا دارد از همه همکاران و خانواده‌های آنان که صبورانه در اجرای این طرح به صورت شبانه‌روزی تلاش کردند و تأثیر بسزایی برای حفظ سلامتی مردم داشتند، تشکر نمایم.

سردار هادیانفر اظهار داشت: در این مدت تلاش بر این شد تا از روش‌های ارشادی و توصیه‌ای برای اجرای محدودیت‌های ترافیکی استفاده شود، مگر در موارد خاص که از روی ناچاری، ضمانت‌های اجرایی را اعمال نمودیم.

وی گفت: چون شرایط هنوز کاملا عادی نشده، بنابراین هموطنان عزیز از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و هنگام رانندگی با احتیاط کامل برانند و  از چهار تخلف عمده (سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز، عدم توجه به جلو در حین رانندگی و رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی) که عامل حدود ۸۰ درصد تصادفات رانندگی است، پرهیز نمایند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول