اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

رزمایش ملی »بخشش ایرانیان» در زنجان کلید خورد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان، از آغاز اجرای رزمایش ملی «بخشش ایرانیان» خبر داد.

رزمایش ملی »بخشش ایرانیان» در زنجان کلید خورد

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: پس از فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه کمک به نیازمندان، کمیته امداد نیز طرح رزمایش ملی «بخشش ایرانیان» را اجرایی می‌کند.

وی با اشاره به اختصاص بخشی از حقوق فروردین و اردیبهشت کارکنان کمیته امداد برای کمک به نیازمندان گفت: در این راستا 230 میلیون ریال به نیازمندان کمک شد.

صفری افزود: مردم خیر استان زنجان نیز می‌توانند کمک‌های خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به همین منظور به شماره کارت 0420-5003-9979-6037 و یا از طریق کد دستوری #024*8877* پرداخت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه از پرداخت 45.9 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان خبر داد و تصریح کرد: در این راستا 7 هزار و 914 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه در قالب کارگشایی، اشتغال و مسکن به مددجویان کمیته امداد و اقشار نیازمند پرداخت شده است.

وی به حمایت این نهاد از بیش از 28 هزار و 500 خانواده اشاره کرد و گفت: سال قبل 45 میلیارد و 900 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه در قالب کارگشایی، اشتغال و مسکن به مددجویان پرداخت شد.

صفری گفت: همچنین 28 میلیارد و 666 میلیون تومان در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه و 17 میلیارد و 338 میلیون تومان نیز از محل هم‌افزایی صندوق امداد ولایت با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد.

انتهای پیام/73005/ق/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول