اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

اطلاعیه آموزش و پرورش درباره هزینه تماس با مرکز راهنمای «شاد»

مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: هزینه تماس با مرکز راهنمای شبکه آموزشی دانش‌آموزان(شاد) مانند تلفن ثابت شهری است.

اطلاعیه آموزش و پرورش درباره هزینه تماس با مرکز راهنمای «شاد»

به گزارش گروه آموزش ‌و پرورش خبرگزاری فارس، مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در این اطلاعیه اعلام کرد: با توجه به راه‌اندازی شبکه آموزشی دانش‌آموزان(شاد) از 21 فروردین سال جاری و امکان ثبت‌نام معلمان و دانش‌آموزان دوره دبستان و تشکیل کلاس‌ها و گروه‌های آموزشی، ممکن است برخی از کاربران در هنگام ثبت‌نام در این شبکه با مشکلاتی مواجه شوند.

در این راستا مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در دو مرحله پاسخ به سؤالات متداول در خصوص شبکه آموزشی دانش‌آموزان ( شاد) را منتشر کرده است و در آن به پرسش‌های متداولی که ممکن است کاربران با آن مواجه شوند را پاسخ داده است.  همچنین شماره تلفن 43081 برای پاسخگویی به مشکلات کاربران در نظر گرفته ‌شده است و هزینه تلفن داخل شهری و بین استانی دریافت می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول