اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

مشترکان توانمند مالی آب‌بهای خودشان را پرداخت کنند

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: برای تداوم خدمت رسانی در حوزه تامین آب شرب مشترکان توانمند مالی هزینه آب‌بهای خودشان را پرداخت کنند.

مشترکان توانمند مالی آب‌بهای خودشان را پرداخت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از  روابط عمومی آب و فاضلاب شهری مازندران، مجید عبدالهی با اشاره به اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب در دوران شیوع کرونا در مازندران، اظهار کرد:  تامین و توزیع آب شرب سالم و پایدار که این روزها مهمترین نیاز مبارزه با ویروس کروناست را در دستور کار داریم.

وی خاطرنشان کرد: همکاران ما در بخش‌های مختلف اتفاقات، فنی، آزمایشگاه در شهرها ، روستاها و در مناطق صعب العبور بی‌وقفه حضوری فعال دارند تا آب شرب سالم در اختیار مشترکان قرار گیرد.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری مازندران بیان کرد:  آب وفاضلاب استان مازندران، شرکتی غیر دولتی است که برای خدمات رسانی به ویژه در شرایط کنونی انتشار ویروس کرونا و لزوم رعایت نکات بهداشتی به تعامل و همکاری هم استانی های عزیز در پرداخت به موقع آب بها نیاز دارد.

وی یادآور شد: برای تامین  و  توزیع آب و نیز اجرای طرح‌های فاضلاب در راستای ارتقای بهداشت و سلامت عمومی نیاز به همراهی مشترکان داریم. 

عبداللهی ادامه داد:  بودجه عمومی اختصاص یافته به این شرکت‌ها، رقم قابل توجهی نیست بنابراین منابع مالی مورد نیاز  برای تامین آب از محل پرداخت قبوض تامین می‌شود که کمبود منابع مالی می تواند باعث اختلال در امر خدمت رسانی و توسعه طرحهای آبرسانی شود.  

وی بیان کرد: با مشترکانی که در حال حاضر از شرایط مالی لازم در پرداخت قبض آب برخوردار نیستند، مدارا می‌کنیم اما  از مشترکانی که توانایی مالی در پرداخت قبض آب دارند انتظار می‌رود در اسرع وقت نسبت به پرداخت هزینه آب‌بها اقدام کنند تا کارکنان این مجموعه بتوانند  به وظیفه آبرسانی خود به درستی عمل کنند.

انتهای پیام/86004/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول