اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

60 درصد دانش‌آموزان کرمانشاهی وارد شبکه شاد شدند

رئیس اداره فناوری اطلاعات اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: تمامی مدیران و معلمان استان و حدود 60 درصد از دانش‌آموزان استان با نصب این شبکه وارد کلاس درس خود شده‌اند.

60 درصد دانش‌آموزان کرمانشاهی وارد شبکه شاد شدند

فرزاد خدایاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به آغاز فعالیت آموزش به دانش‌آموزان از طریق شبکه شاد در استان، اظهار داشت: وزارت آموزش و پرورش در راستای تدام فرایند یادگیری و یادهی در این تعطیلات مدارس و ساماندهی آموزش در فضای مجازی یک ساختاری را با عنوان شبکه اجتماعی دانش‌آموز « شاد» طراحی کرده است.

وی با باشاره به فراهم بودن زیرساختارهای شبکه شاد در استان، گفت: تمامی مدیران و معلمان استان و حدود 60 درصد از دانش‌آموزان استان با نصب این شبکه وارد کلاس درس خود شده‌اند.

رئیس اداره فناوری اطلاعات اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه درخصوص نصب این اپلیکشین، گفت: دانش‌آموزان اپلیکیشن شاد را از لینک http://Shaddl.medu.ir دانلود و روی گوشی هوشمند خود نصب و وارد شبکه شوند.

وی افزود: در این مرحله محصل  با انتخاب گزینه دانش‌آموز وارد صفحه‌ای می‌شود که باید کد ملی و تاریخ تولد خود را وارد کند تا کد احراز هویت برای ورود به کلاس درس بگیرد، برای وارد کردن کیبورد گوشی روی لاتین باشد.

خدایاری اضافه کرد: دانش‌آموزان ممکن است در هنگام دریافت کد احراز هویت با خطاهایی همچون کد 401، 402، 403 و 416 مواجهه شوند که بیشتر این خطاها مربوط به مرورگر است باید مروگر قدیمی را حذف کنند و مروگر جدید فایرفاکس یا کروم را دانلود کنند تا خطا برطرف شود.

وی با بیان اینکه این شبکه هزینه اینترنتی برای معلم و دانش‌آموز در برندارد، افزود: اگر دریافت کد احراز هویت از طریق گوشی قدیمی ممکن نیست، امکان نصب نسخه وب آن روی کامپیوتر و لپ‌تاپ فراهم شده است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول