اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

توزیع ۵۰۰۰ بسته غذایی و بهداشتی بین نیازمندان خراسان‌جنوبی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی از توزیع پنج هزار و ۱۷۴ بسته غذایی و بهداشتی از محل کمک‌های مردمی بین نیازمندان استان خبر داد.

توزیع ۵۰۰۰ بسته غذایی و بهداشتی بین نیازمندان خراسان‌جنوبی

محمدرحیم شهریاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، با اشاره به اجرای طرح دست یار در استان خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: این طرح همزمان با سراسر کشور برای مقابله با کرونا و پیشگیری از شیوع این ویروس در خراسان‌جنوبی اجرا می‌شود.

وی بیان داشت: برای اجرای این طرح، کمک‌های مردمی برای تأمین وسایل حفاظت فردی از جمله ماسک، مایع ضدعفونی کننده و دستکش برای خانواده‌های کم‌‌بضاعت، نقاط حاشیه‌ای، آسیب‌خیز و مناطق محروم جمع‌آوری می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه هرگونه اقدام پیشگیرانه بدون مشارکت آحاد مردم امکان‌پذیر نخواهد بود، مطرح کرد: هلال‌احمر برای تأمین معیشت خانواده‌های نیازمند استان در ماه مبارک رمضان در قالب طرح دست یار اقدام به جلب مشارکت‌های مردمی کرده است.

شهریاری با بیان اینکه کمک‌های جمع‌آوری شده برای تأمین بسته‌های غذایی برای معیشت آسیب‌دیدگان متأثر از شیوع ویروس کرونا هزینه می‌شود، تصریح کرد: تاکنون یک هزار و ۱۷۴ بسته غذایی به ارزش ۱۲۰ میلیون تومان بین خانواده‌های نیازمند در استان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه همچنین چهار هزار بسته اقلام بهداشتی شامل ماسک، ژل ضدعفونی کننده و جعبه کمک‌های اولیه بین بیماران خاص و سرطانی استان توزیع شد، خاطرنشان کرد: در مجموع پنج هزار و و ۱۷۴ بسته غذایی و بهداشتی از محل کمک‌های مردمی بین نیازمندان استان توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی اعلام کرد: مردم نوع‌دوست می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با شماره‌گیری کد دستوری #۱۱۲* و یا به حساب ۹۹۹۹۹ هلال‌احمر نزد تمامی بانک‌ها اهدا کنند و همچنین شماره کارت‌های ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ نزد بانک ملت و ۵۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۵۹۷۳۰ نزد بانک رفاه کارگران آماده دریافت کمک‌های مردمی است.

انتهای پیام/69039/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول