اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

اقدامات دانشگاهیان در رزمایش همدلی/ از توزیع بسته‌های کمک معیشتی تا اختصاص حقوق اساتید

دفاتر بسیج و تشکل‌های دانشجویی انقلابی در سراسر کشور در راستای تاکید رهبر معظم انقلاب، با برگزاری برنامه‌های مختلف مانند توزیع بسته‌های غذایی و بهداشتی به کمک نیازمندان شتافتند.

اقدامات دانشگاهیان در رزمایش همدلی/ از توزیع بسته‌های کمک معیشتی تا اختصاص حقوق اساتید

حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، رهبر معظم انقلاب اخیرا در بیانات خود به برگزاری یک رزمایش گسترده کشوری برای کمک به نیازمندان و فقیران تاکید کردند و همین موضوع باعث شد تا گروه‌های مختلف مردمی و اقشار مختلف از همان ساعات اولیه برای حضور در این رزمایش اعلام آمادگی کرده و با برگزاری برنامه‌های مختلف به این رزمایش پیوستند.

در این میان، دانشگاهیان، بسیج اساتید و دانشجویی و همچنین اتحادیه‌ها و تشکل‌های دانشجویی هم بعد از بیانات رهبر معظم انقلاب برنامه‌های خود را برای کمک به نیازمندان در راستای تاکید رهبر معظم انقلاب آغاز کردند.

دفاتر بسیج، گروه های جهادی و تشکل‌های دانشجویی که از همان روزهای ابتدایی شیوع کرونا به صورت شبانه روزی در حال فعالیت برای تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده و توزیع رایگان این اقلام میان مردم مناطق محروم بودند،  تهیه بسته‌های غذایی را هم به اقدامات جهادی خود اضافه کردند.

* دعوت از اساتید دانشگاه‌ها برای مشارکت در رزمایش همدلی و حمایت از نیازمندان

در همین راستا سازمان بسیج اساتید کشور از نخبگان و اساتید دانشگاه‌های کشور دعوت کرد در راستای مشارکت در رزمایش همدلی به پویش جنبش استادی ایران برای حمایت از کسب و کل مستضعفین تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) بپیوندند.

سازمان بسیج اساتید در این باره اعلام کرد: استادان و نخبگان ارجمند! با انفاق شما به اقشار آسیب دیده از پیامدهای ویروس کرونا، دل رنجور مستضعفین وطن گرم شده و التیام می یابد؛ بیایید با اهدای بخشی از حقوق‌مان به پویش جمع آوری کمک نقدی جنبش استادی، حماسه آفرین باشیم.

 

بر همین اساس، اساتید و نخبگان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به️ حساب جاری طلایی نزد بانک سپه، به نام حوادث غیرمترقبه سازمان بسیج اساتید به شماره کارت ۵۸۹۲۱۰۱۲۱۴۴۸۵۲۰۹ واریز کرده و تصویر سند پرداختی را به ستاد مبارزه با کرونای جنبش استادی ایران به شماره 09354457107 ارسال کنند.

* برگزاری رزمایش‌ همدلی از سوی بسیج دانشگاه علامه برای کمک به نیازمندان

بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی هم در پاسخ به فرمایشات مقام معظم رهبری برای کمک به نیازمندان رزمایش همدلی را برگزار می‌کند.

بسیج دانشجویی دانشگاه علامه در این رزمایش، با جمع آوری کمک‌های مردمی و خرید گوسفند، در میان نیازمندان گوشت قربانی توزیع می‌کند.

 

دانشجویان بسیجی و جهادی دانشگاه علامه از عموم مردم و دانشگاهیان که علاقمند شرکت در این رزمایش هستند خواست تا کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۱۴۰۰۸۶۳۵۳ بنام عرفان موسوی واریز کنند.

*  راه‌اندازی پویش مواسات در دانشگاه تربیت مدرس برای کمک به نیازمندان

گروه جهادی نورالهدای بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس پیرو منویات رهبر انقلاب مبنی بر توجه ویژه به قشر محروم جامعه با همکاری نهاد رهبری و دانشگاهیان این دانشگاه، پویش مواسات را راه اندازی کرد.

علی نهانی سرپرست گروه جهادی نورالهدای بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفت: پیرو منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه ویژه به قشر محروم جامعه به ویژه به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان و نیز فراگیری ویروس کرونا، گروه جهادی نورالهدای بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و دانشگاهیان تربیت مدرس، پویش و رزمایش مواسات را راه اندازی کرده است.

 

این فعال دانشجویی اظهار داشت: این پویش در ابعاد معیشتی و خدمات بهداشتی درمانی فعالیت خواهد کرد.

وی ادامه داد: داوطلبان جهت ثبت‌نام برای خدمت به خادمان حاضر در صحنه عملیات میدانی بهداشت و درمان می‌توانند با شماره09127932821 تماس بگیرند.

نهانی خاطرنشان کرد: علاقمندان و خیرین گرامی برای واریز کمک‌های نقدی خود می‌توانند از طریق شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۶۲۷۲۱۸۷ و یا حساب ۱۴۳۳۸۶۵۶۲ به نام هیات امنای مسجد قدس دانشگاه تربیت مدرس اقدام کنند.

* راه‎ اندازی قرارگاه کمک به نیازمندان توسط دانشجویان بسیجی دانشگاه علم و صنعت

دانشجویان بسیجی دانشگاه علم و صنعت هم پس از سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مومنانه به نیازمندان؛ بلافاصله دست به کار شده و برای فعالیت در این راستا قرارگاه کمک به نیازمندان آسیب دیده در ماجرای کرونا و به طور کلی خانواده‌های بی بضاعت را راه اندازی کردند.

بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت که از همان روزهای ابتدایی شیوع کرونا با راه اندازی ستاد مبارزه با کرونا در این تشکل به خدمات رسانی به مردم پرداخته بود، در پاسخ به سخنان رهبر معظم انقلاب برای کمک به نیازمندان با کمک مردم، خیّرین و به همت بسیجیان ؛ تعدادی بسته غذایی و اقلام خوراکی به همراه مواد ضدعفونی کننده و ماسک تهیه و میان نیازمندان توزیع کرد.


گفتنی است این بسته‌های غذایی و بهداشتی در روزهای اخیر نیارمندان و خانواده های آسیب دیده در مناطق محروم تهران توزیع شد.

بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت همچنین از مردم و دانشگاهیان خواست برای سهیم شدن در این امر خداپسندانه و برای پیگیری مراحل بعدی این رزمایش؛ کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۱۱۰۶۴۹۰۱۶۱ ( به نام سید محمدمهدی اعتمادی) زیر واریز کنند.

این تشمل دانشجویی تاکید کرد مبالغ جمع آوری شده صرفا جهت خرید و توزیع اقلام خوراکی بین خانواده های کم بضاعت هزینه خواهد شد.

* توزیع بسته‌های غذایی و بهداشتی از سوی گروه جهادی شهید سلیمانی

گروه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی هم برای کمک به نیازمندان در سه مرحله میان نیازمندان و مناطق محروم زاهدن بسته‌های غذایی و بهداشتی توزیع کردند.

در همین راستا ایمان سرگزی عضو هئیت موسس گروه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب برای کمک به نیارمندان گفت: گروه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی همواره با برگزاری برنامه‌های مختلف سعی کرده تا جایی که در توان دارد به نیارمندان خدمات رسانی کند.

 

وی افزود: اعضای این گروه جهادی در همین راستا در مرحله اول، با کمک خیرین تعداد ۶۰۰ بسته مواد ضدعفونی کننده که هر بسته شامل دو عدد مایع دستشویی و یک عدد مایع وایتکس بود را در حاشیه شهر زاهدان میان مردم نیارمند توزیع کرد.

سرگزی تاکید کرد: در مرحله دوم طرح، در شب شهادت امام موسی کاظم( ع) دومین مرحله پخش مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی در حاشیه شهر زاهدان توزیع شد که در این برنامه جهادگران تعداد ۲۰۰ بسته مواد شوینده را بین ۲۰۰خانوار توزیع کردند.

 عضو هئیت موسس گروه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: در مرحله سوم جهادگران توزیع۳۰۰ بسته مواد غذایی شامل مرغ، رب گوجه فرنگی، روغن، ماکارانی و سویا را در دستور کار خود قرار دادند و این اقلام را میان خانواده های نیازمند حاشیه شهر زاهدان توزیع کردند.

به گزارش فارس، این روزها دفاتر بسیج و تشکل‌های دانشجویی انقلابی در سراسر کشور با برگزاری برنامه‌های مختلف و در راستای تاکید رهبر معظم انقلاب، به کمک نیازمندان رفته‌اند و با تهیه و توزیع بسته‌های غذایی و بهداشتی برای کمک به مردم مناطق تلاش می کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول