اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

جزئیات تکمیل دومین ترمینال بزرگ فرودگاهی فارس/بهره مندی مسافران 3 استان

معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از تکمیل ترمینال جدید فرودگاه لامرد و افتتاح آن توسط رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس در روز پنجشنبه چهارم اردیبهشت خبر داد.

جزئیات تکمیل دومین ترمینال بزرگ فرودگاهی فارس/بهره مندی مسافران 3 استان

مصطفی صفایی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اعلام این خبر اظهار داشت: این ترمینال با مساحت ۵ هزار و ۵۰۰ مترمربع به همراه موتورخانه و جاده دسترسی جمعا با اعتبار بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران احداث شده است.

وی افزود: ترمینال مذکور که احداث آن از سال ۹۳ شروع شد، پس از ترمینال فرودگاه شیراز بزرگ‌ترین ترمینال فرودگاهی در استان فارس است و ظرفیت پذیرش سالیانه ۹۰۰ هزار نفر را دارا است.

معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران بیان کرد: بهره برداری از این ترمینال و ظرفیت مناسب آن، می تواند علاوه بر مردم شهرستان لامرد و جنوب استان فارس، زمینه سفر هموطنان در شرق استان بوشهر و غرب استان هرمزگان را نیز فراهم کند.

صفایی اظهار داشت: با افتتاح این پروژه گشایش در وضعیت فرودگاه، امکان مرمت و بهسازی سایر ظرفیت های موجود و همچنین سطح کیفی و کمی ارائه خدمات افزایش چشمگیر خواهد داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول