اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

انجام بیش از 500 تست کرونا در گچساران

مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: تا کنون تعداد 568 مورد تست بیماری کرونا از داوطلبین و افراد مشکوک به این بیماری توسط کارشناسان مرکز بهداشت این شهرستان گرفته شد.

انجام بیش از 500 تست کرونا در گچساران

سهراب صیدی، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران  اظهار کرد: تا کنون 568 مورد تست از افراد مشکوک به ویروس کرونا  و داوطلبین توسط کارشناسان آزمایشگاه مرکز بهداشت گچساران صورت گرفته شد.

 وی با بیان اینکه تا کنون  جواب 359 نمونه به گچساران ارسال شده است، گفت: جواب تست 209 مورد افراد باقی مانده مشکوک به ویروس کرونا  طی 24 ساعت آینده اعلام می‌شود.

 صیدی از تکرار 12 مورد آزمایش مجدد از افراد در حال قرنطینه  در این شهرستان خبر داد و افزود:  هم اکنون مرکز قرنطینه گچساران در حال حاضر مشغول ارائه خدمت به بیماران کرونایی شهرستان‌های گچساران و باشت است.

مدیرشبکه بهداشت و درمان گچساران  با تشکراز مسوولان دانشگاه علوم پزشکی که با تلاش و کوشش خود توانسته‌اند دستگاه‌ها و تجهیزات مورد نیاز آزمایش کرونا ویروس در مرکز استان را فراهم سازند،ابراز کرد: با راه‌اندازی آزمایشگاه میکروب‌شناسی در مرکز استان جواب آزمایش‌ها  و تست‌ها در کمترین زمان ممکن به شهرستان‌ها ارسال می‌شود.

انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول