اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

استفاده از خوابگاه در زمان دفاع از پایان نامه ها در دانشگاه امیرکبیر فراهم شد

براساس اطلاعیه دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشجویان می توانند در زمان دفاع از پایان‌نامه از امکانات خوابگاهی دانشگاه استفاده کنند.

استفاده از خوابگاه در زمان دفاع از پایان نامه ها در دانشگاه امیرکبیر فراهم شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکببر، براساس اطلاعیه دانشگاه  امیرکبیر، دانشجویان می توانند در زمان دفاع از پایان‌نامه از امکانات خوابگاهی دانشگاه استفاده کنند.

براساس این گزارش ،  برای تسهیل و حمایت از برگزاری دفاعیه پایین نامه‌ها، معاونت فرهنگی و دانشجویی تسهیلات لازم برای اسکان موقت دانشجویان مقیم خارج از تهران را فراهم کرده است. برای این منظور، دانشجویان با تایید معاونت آموزشی به مدت یک هفته امکان استفاده از امکانات خوابگاهی با رعایت اصول فاصله‌گذاری و جوانب بهداشتی را خواهند داشت.
گفتنی است : اتاق های مهیا شده برای دانشجویان بصورت تک نفره است و بعد از 
هر بار استفاده ضد عفونی می شود.
لازم به ذکر است ، پس از اخذ مجوز دفاع از پایان‌نامه و تعیین زمان دفاع، درخواست‌های اسکان باید حداقل یک هفته قبل جهت تایید معاونت آموزشی و ارسال به اداره امور خوابگاه‌ها به دانشکده مربوطه ارسال شود.
دانشجویان جهت انجام هماهنگی‌های لازم میتوانند با اداره امور خوابگاه‌ها از طریق ایمیل khabgah@aut.ac.ir تماس برقرار کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول