اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

مصرف نفت سفید در خراسان شمالی ۵۵ درصد کاهش یافت

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان شمالی گفت: مصرف نفت سفید در استان در سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش ۵۵ درصدی روبرو شده است.

مصرف نفت سفید در خراسان شمالی ۵۵ درصد کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی، مجتبی شکوری اظهار کرد: با برگزاری نشست‌های تخصصی و جلسات متعدد و هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با شرکت گاز و استانداری باعث تحت پوشش قرار گرفتن تعداد زیادی از خانوارهای از نعمت گاز طبیعی شده و منجر به کاهش ۵۵ درصدی مصرف نفت سفید در استان شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به روند رو به رشد در گاز کشی برای مصارف خانگی و صنایع، صرفه‌جویی و تبدیل سوخت بیشتری در مصارف نفت سفید، نفت گاز و نفت کوره در استان رخ خواهد داد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: هزار و ۲۴۴ خانوار شهری و ۴هزار و ۲۲۶ خانوار روستایی در سال گذشته از گاز طبیعی بهره‌مند شدند که در میزان مصرف نفت سفید این تعداد خانوار معادل ۱۹ میلیون لیتر و ۲۸۰۰ تن گاز مایع صرفه‌جویی شده است.

شکوری  از حذف کالابرگ و توزیع صددرصدی الکترونیکی نفت سفید با استفاده از زیرساخت‌های بانکی در سال جاری به‌منظور افزایش رفاه مصرف‌کنندگان و جلوگیری از توزیع و عرضه خارج از شبکه این فرآورده در این استان خبر داد.

وی افزود: در سال ۹۸، میزان نفت گاز توزیع‌شده در استان نسبت به سال ماقبل ۸ درصد و میزان توزیع بنزین نیز ۳ درصد افزایش‌یافته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی از نظارت و کنترل بی‌وقفه بر نحوه ارائه خدمات سوخت‌رسانی در استان به‌منظور صیانت از حقوق شهروندی خبر داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول