اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

روایت همدلی مؤمنانه؛ از کمک در گمنامی تا آستین بالای طلاب افغانستانی، در رزمایش «همدلی»

کار که خیر باشد، آوازه‌اش زود به گوش‌ها می‌رسد و از دل‌های خدایی دلبری می‌کند؛ مثل رزمایش کمک مومنانه که در دهمین روز اجرای خود، خالق صحنه‌هایی تحسین‌برانگیز از بخشش و فداکاری بود تا جایی که پای طلاب افغانستانی هم برای کمک، به این رزمایش باز شد.

روایت همدلی مؤمنانه؛ از کمک در گمنامی تا آستین بالای طلاب افغانستانی، در رزمایش «همدلی»

خبرگزاری فارس، سردبیری استان‌ها، کبری خوانساری| هر روز تنور «کمک مومنانه» داغ‌تر از روز قبل می‌شود، آنقدر داغ تا مرگ را در روزهای کرونایی ببلعد و با دست‌های گرم و مهربان خود زندگی و امید ببخشد. دست‌های پر محبت و مومنانه در این روزها از دل مشغولی‌های کارگران روزمزد و دلواپسی‌های بیماران خاص و صعب العلاج غافل نشده و در کنار نیازمندان، آنها را نیز زیر پر و بال خود می‌گیرند.

کار که خیر باشد، آوازه‌اش زود به گوش‌ها می‌رسد و دلبری می‌کند. امروز خادم‌یاران رضوی در مازندران و تعداد زیادی از هیئت‌ها که تاکنون اقدامات بسیار خوبی برای کمک به مردم انجام داده‌اند اعلام کردند که تا شکست کرونا در ذیل رزمایش «مواسات» و کمک مومنانه فعالیت خواهند کرد.

راه‌اندازی طرح همسفره و اطعام مهدوی در آزادشهر با هدف کمک به نیازمندان، همراهی و مشارکت طلاب افغانستانی مقیم یزد در بحث جمع‌آوری و توزیع بسته‌های کمک معیشتی و اختصاص بخشی از حقوق به صورت داوطلبانه توسط کارکنان نیروی زمینی ارتش و پرسنل کمیته امداد که خواستند هرگز نامی از آنان فاش نشود، بخشی از زیبایی‌های این رزمایش در دل تلخی‌های گرد و خاکی بود که کرونا به پا کرده است.

ماجرای شکل‌گیری رزمایش کمک مومنانه در پی فرمایشات مقام معظم رهبری در نیمه‌شعبان مبنی بر راه‌اندازی رزمایش گسترده در کشور در راستای کمک مومنانه به نیازمندان و حمایت از خانواده‌هایی که اقتصاد آنان تحت تاثیر شیوع کرونا ویروس قرار گرفته، آغاز شد.

سازمان بسیج مستضعفین سرنخ ماجرا را در دست گرفت و برای اجرای بزرگترین رزمایش خیرخواهانه دنیا در روزهای کرونایی وارد میدان شد تا با همیاری مردم و مشارکت سایر دستگاه‌ها و نهادها کاری کند، کارستان.

توزیع ۵۲ هزار بسته معیشتی در آذربایجان‌شرقی

فرمانده سپاه عاشورا به شناسایی افراد بی‌بضاعت و کم بضاعت توسط پایگاه‌های محلات اشاره کرد و گفت: توسط خیرین و مردم به این افراد بسته‌های معیشتی اعطا شد به طوریکه تاکنون بیش از ۵۲ هزار بسته معیشتی توزیع شده است.

سردار عابدین خرّم به تاکیدات رهبری مبنی بر طرح مساوات اشاره کرد و افزود: بناست این رزمایش در سه مرحله انجام گیرد که فاز اول رزمایش روز پنجشنبه با توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی آغاز خواهد شد و اوج رزمایش در نیمه ماه مبارک رمضان خواهد بود و امیدواریم هیچ خانواده نیازمندی نباشد که از این بسته‌ها محروم باشد.

 

 آماده‌سازی 3100 بسته غذایی برای توزیع در ماه رمضان 

سید مصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه از آماده سازی 3100 بسته موارد غذایی با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال، برای توزیع میان نیازمندان و اقشار آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا در پویش ضیافت همدلی و در راستای کمک مؤمنانه خبر داد.

 

 

حضور جوانان و ورزشکاران قم در رزمایش کمک به محرومان

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت: جوانان و ورزشکاران قم با حضور پرشور خود در رزمایش کمک به محرومان جامعه مشارکت می‌کنند.

رسول منعم از تشکیل جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در هفته جاری خبر داد و اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی و استاندار  قم در این جلسه در زمینه تسهیل شرایط برای جوانان علاقمند به شرکت در پویش «همت ‌جوانانه، کمک مومنانه» تصمیم‌گیری خواهند کرد و ظرفیت‌های استان قم در اختیار سمن‌های جوانان، جوانان نخبه و قهرمانان ورزش قم قرار می‌گیرد.

 

شناسایی 8500 خانوار نیازمند در زابل برای تزریق کمک‌های مومنانه

فرماندار زابل گفت: با تلاش و اهتمام ویژه ستاد رزمایش کمک مومنانه شهرستان زابل، 8500 خانوار نیازمند در شهرستان شناسایی شده اند که به آنها سبد حمایتی تعلق خواهد گرفت و لازم است دستگاه های اجرایی در کنار کمک های مردمی در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

غلامرضا گنجی بیان کرد: تعداد یک هزار سبد حمایتی از سوی فرمانداری شهرستان زابل به خانوارهای نیازمند و شناسایی شده در رزمایش کمک مومنانه، اهدا خواهد شد.

اعلام آمادگی سازمان فرهنگی شهرداری رشت برای شرکت در رزمایش مواسات

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت از آمادگی کامل این سازمان برای شرکت در رزمایش بزرگ مواسات و حمایت از خانواده‌های کم برخوردار و کسر بخشی از 

 سازمان  فرهنگی- اجتماعی شهرداری رشت با تمام قوا در رزمایش «مواسات» شرکت کرده و شناسایی و حمایت از خانواده‌های کم برخوردار و کسر بخشی از  حقوق اردیبهشت کارمندان این سازمان به‌صورت  داوطلبانه برای شرکت در این رزمایش و کمک مؤمنانه، در دستور کار قرار گرفته است

حقوق اردیبهشت کارمندان این سازمان به‌صورت  داوطلبانه برای شرکت در این رزمایش و کمک مؤمنانه خبر داد.

حمیدرضا محمدی با تأکید بر دستور رهبر معظم انقلاب برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر تصریح کرد: این سازمان با تمام قوا در رزمایش «مواسات» شرکت کرده و شناسایی و حمایت از خانواده‌های کم برخوردار و کسر بخشی از  حقوق اردیبهشت کارمندان این سازمان به‌صورت  داوطلبانه برای شرکت در این رزمایش و کمک مؤمنانه، در دستور کار قرارگرفته است.

وی  با بیان اینکه  تولید برنامه فصل مهربانی، در سی  قسمت سه‌دقیقه‌ای، در قالب بررسی یک آیه از قرآن با موضوعات مختلف توسط کارشناسان مطرح مذهبی در دستور کار قرار دارد، گفت: با توجه به رزمایش مردمی مساوات، همدلی و کمک مؤمنانه،  موضوعات مربوطه از جمله، مساوات، همدلی و مهربانی به‌صورت ویژه توسط کارشناسان مذهبی ارائه خواهد شد.

کمک ۳۳ میلیارد ریالی به آسیب دیدگان کرونا در خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از مساعدت سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به نیازمندان آسیب دیده از کرونا در این استان خبر داد و اظهار کرد: این اعتبار برای نیازمندان مددجو و غیر مددجو استان اختصاص یافته است.

 

مجید الهی‌راد با بیان اینکه ۷۰۰ میلیون تومان از این اعتبار برای مددجویان دارای بیماری خاص و صعب العلاج در ابتدای شیوع کرونا در جهت پیشگیری این ویروس اختصاص یافته است، خاطر نشان کرد: دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان این اعتبار نیز برای غیر مددجویان آسیب دیده از کرونا اعم از کارگران روزمزد، دستفروشان و ... که دچار مشکلات معیشتی شده اند پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: این مبلغ به صورت نقدی و سبد معیشتی برای افرادی که از طریق قرارگاه مواسات شناسایی شده اند، در نظر گرفته شده که به این نیازمندان اهدا خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی ادامه داد: همزمان با ماه مبارک رمضان و به منظور کمک مؤمنانه به نیازمندان، پویش اطعام مهدوی برای توزیع غذای گرم در بین نیازمندان استان برگزار می‌شود.

وی افزود: سپاه پاسداران، پایگاه‌های بسیج، مراکز نیکوکاری، مساجد، گروه‌های جهادی، موکب‌های اربعین و هیئت‌های عزاداری در این پویش همکاری می‌کنند.

شناسایی 1000 خانوار آسیب‌دیده از کرونا در رزمایش «همدلی مؤمنانه» در شیراز

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله (ص) شیراز گفت: باهدف تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص کمک مؤمنانه، ستاد رزمایش، مواسات و بخشش ایرانیان در شمال غرب شیراز تشکیل و تاکنون یک هزار خانوار آسیب‌دیده از شیوع کرونا در منطقه شناسایی‌ شده‌اند.

سرهنگ پاسدار عباس بنائی بابیان اینکه کمک‌های خیرین به‌صورت بن کارت 2 میلیون ریالی است گفت: تلاش داریم با ارائه این نوع خدمت آنان بتوانند تا قبل از آغاز ماه مبارک رمضان اقلام مصرفی مورد نیاز خود را تهیه و تأمین کنند.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله (ص) شیراز اضافه کرد: تاکنون بیش از یک هزار خانوار آسیب‌دیده در منطقه شمال غرب شیراز شناسایی‌شده که به دلیل شیوع ویروس کرونا نیاز به حمایت دارند.

 

تهیه 7 هزار سبد کالا برای نیازمندان مازندران توسط خادم یاران رضوی 

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان مازندران با بیان اینکه خادم‌یاران رضوی

خادم‌یاران رضوی استان مازندران در ذیل رزمایش «مواسات» که اجرای آن را سپاه کربلا متعهد شده است کمک به نیازمندان را در دستور کار دارند و مقرر شد با هماهنگی‌های لازم سبدهای کالا به دست خانواده های محرومین و اقشاری که به جهت تعطیلی مشاغل در پی شیوع کرونا آسیب دیده‌اند، برسد

استان مازندران در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و در راستای اجابت منویات مقام معظم رهبری و اهدای کمک‌های مومنانه به نیازمندان در قالب رزمایش «مواسات» تهیه 7 هزار سبد کالا به ارزش یک میلیارد و 750 میلیون تومان را در دست اقدام دارند، گفت: برای تهیه هر سبد تقریبا 250 هزار تومان هزینه می‌شود.

امامزاده با بیان اینکه تلاش داریم این سبدهای کالا بین نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از کرونا توزیع شود، افزود: خادم‌یاران رضوی استان در ذیل رزمایش «مواسات» که اجرای آن را سپاه کربلا متعهد شده است کمک به نیازمندان را در دستور کار دارند و مقرر شد با هماهنگی‌های لازم سبدهای کالا به دست خانواده های محرومین و اقشاری که به جهت تعطیلی مشاغل در پی شیوع کرونا آسیب دیده‌اند، خواهد رسید.

 

وی از اهدای 50 میلیون تومان کمک نقدی در قالب کارت هدیه به نیازمندان خبر داد و افزود: این اقدام خیرخواهانه در همین ایام شیوع کرونا انجام شد.

اجرای طرح «همسفره» و «اطعام مهدوی» در آزادشهر

 کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در راستای اجرای رزمایش بزرگ مواسات و همدلی در سطح کشور طرح «همسفره» و «اطعام مهدوی» را در دستور کار خود قرار داده است

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان آزادشهر با اشاره به لزوم حمایت معیشتی نیازمندان در ماه مبارک رمضان، گفت: طرح همسفره و اطعام مهدوی در آزادشهر با هدف کمک به نیازمندان برگزار می‌شود.

علیرضا کریمیان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب نیز در روزهای گذشته فرمان حرکتی جهادی و انقلابی برای کمک معیشتی به نیازمندان را صادر کردند، اضافه کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در راستای اجرای رزمایش بزرگ مواسات و همدلی در سطح کشور طرح «همسفره» و «اطعام مهدوی» را در دستور کار خود قرار داده است.

کمک 50 میلیارد تومانی مازندرانی‌ها برای مقابله با کرونا

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: در حدود 2 ماه گذشته مردم مازندران بیش از 50 میلیارد تومان در بحث فعالیت‌های بسیج کمک کردند و این جدا از تجهیزاتی است که برای بیمارستان‌ها خریداری شد.

سردار محمدحسین بابایی با اشاره به اینکه آن‌قدر انفاق و ایثار صورت گرفت که معجزه آفرید، افزود: رزمایش کمک مؤمنانه که انجام شد فوق تصور برنامه‌ریزی‌های ما بود و امسال ماه رمضان به یاد ماندنی و ویژه خواهیم داشت.

وی از اجرای برنامه سه مرحله ای کمک‌های مؤمنانه خبر داد و تصریح کرد: یک مرحله تا قبل

 تاکنون رزمایش کمک مؤمنانه فوق تصور برنامه‌ریزی‌ها بوده و امسال ماه رمضان به یاد ماندنی و ویژه‌ای خواهیم داشت

از ماه رمضان، در مرحله دوم در نیمه ماه مبارک رمضان به مناسبت میلاد امام حسن عسگری(ع) انجام می‌شود و مرحله سوم هم در شب عید فطر صورت خواهد گرفت که البته در این بین برنامه‌های دیگری نیز اجرا خواهد شد.

آغاز رزمایش «کمک مومنانه» قرارگاه منطقه‌ای شمال‌ شرق نزاجا

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌ شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: رزمایش بزرگ همدلی و کمک مومنانه، امروز در یک مرحله انجام می‌شود که در آن ۲ هزار بسته موادغذایی و پک بهداشتی را توزیع می‌کنیم.

امیر سرتیپ دوم رضا آذریان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌ شرق اظهار کرد: بعد از فرمان رهبری با کمک عزیزان در کمیته امداد امام خمینی(ره)، خیرین منطقه و سایر سازمان‌ها و ارگان‌ها تلاش می‌کنیم بتوانیم منویات مقام معظم رهبری را به عنوان رزمایش بزرگ همدلی و کمک مومنانه انجام دهیم، در این زمینه تعداد زیادی از کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نیز درصدی از حقوقشان را به این کمک اختصاص دادند و حتی گفتند نامی از ما نبرید.

تعداد زیادی از کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نیز درصدی از حقوقشان را به این کمک اختصاص دادند و حتی گفتند نامی از ما نبرید

امیر آذریان با تاکید بر اینکه در هر زمینه‌ای نیاز باشد ما پشتیبان مردم هستیم بیان کرد: در این کمک مومنانه هم خدمت‌رسان به مردم هستیم و به همه مردم می‌گوییم پروتکل‌ها را رعایت کنند و اگر کار ضروری ندارند هنوز در خانه بمانند تا زمانی که این ویروس را شکست دهیم.

 

رزمایش ملی »بخشش ایرانیان» در زنجان کلید خورد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان، از آغاز اجرای رزمایش ملی «بخشش ایرانیان» خبر داد.

هدایت صفری با اشاره به اختصاص بخشی از حقوق فروردین و اردیبهشت کارکنان کمیته امداد برای کمک به نیازمندان گفت: در این راستا 230 میلیون ریال به نیازمندان کمک شد.

آغاز رزمایش کمک مومنانه در خوزستان

رزمایش بزرگ کمک مومنانه در راستای فرامین مقام معظم رهبری، عصر امروز رسما در خوزستان آغاز شد.

 

 

توزیع دو هزار بسته معیشتی میان اقشار آسیب‌پذیر توسط سپاه در دماوند

فرمانده سپاه شهرستان دماوند با بیان اینکه بیش از ۶۱ هزار ماسک توسط بسیجیان شهرستان دماوند تولید و توزیع شده است گفت: تا پایان هفته جاری دو هزار بسته معیشتی میان اقشار آسیب‌پذیر در دماوند توزیع می‌شود.

 

 روح الله عرب یادآور شد: در راستای رزمایش کمک مؤمنانه که در کشور با تدبیر رهبر معظم انقلاب شکل گرفته است با شناسایی اقشار آسیب‌پذیر در شهرستان، دو هزار بسته معیشتی هرکدام به ارزش ۲۰۰ هزار تومان توسط کمک‌های مردمی و ارگان‌های دولتی تهیه شده و در پایان هفته به دست نیازمندان می‌رسد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در نظر داریم در نیمه ماه مبارک رمضان هم تعدادی بسته معیشتی میان اقشار آسیب‌پذیر توزیع کنیم که در این راستا خیران می‌توانند کمک‌های خود را به حساب معرفی شده برای رزمایش کمک مؤمنانه واریز کنند.

رزمایش کمک مؤمنانه به ۳۴ هزار خانوار شهرستان اردبیل کمک‌رسانی می‌کند

سخنگوی رزمایش کمک مؤمنانه در شهرستان اردبیل گفت: ۳۴ هزار خانوار نیازمند شهرستان اردبیل که در رزمایش کمک مؤمنانه اقلام غذایی را دریافت خواهند کرد، شناسایی شدند.

جواد نوری افزود: مرغ، برنج، حبوبات، سویا، خرما و ماکارونی، اقلام غذایی پیش‌بینی شده‌ای هستند که در رزمایش کمک مؤمنانه در اختیار مردم نیازمند قرار خواهند گرفت.

 

سخنگوی رزمایش کمک مؤمنانه در شهرستان اردبیل ادامه داد: یکی از خیرین شهرستان اردبیل کمک غیرنقدی تهیه مرغ به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان را تقبل کرده است و از این دست کمک‌های مردمی، موارد بسیاری وجود دارد.

تشکیل پویش هیئت‌های مذهبی گچساران با هدف کمک مؤمنانه

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان گچساران از تشکیل پویش هیئت های مذهبی با

 پس از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب که با هدف کاهش آسیب‌های اقتصادی و اجتماعی ویروس کرونا صورت گرفته، موج وسیعی از حضور هیئت‌های مذهبی در رزمایش همدلی به‌وجود آمد

هدف کمک مؤمنانه به نیازمندان خبرداد و گفت: این قرارگاه در پاسخ به ندای مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه با حضور نمایندگان هیات مذهبی، کانون مداحان و تشکل‌های مذهبی؛ جوانان مسجدی تشکیل و برنامه‌های هدفمندی برای کمک‌های مؤمنانه به نیازمندان تدوین شده است.

 علی‌مراد کاظم پور افزود: پس از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب که با هدف کاهش آسیب‌های اقتصادی و اجتماعی ویروس کرونا صورت گرفته، موج وسیعی از حضور هیئت‌های مذهبی در رزمایش همدلی به‌وجود آمد.

 رئیس شورای هیات مذهبی گچساران افزود: سخنرانی رهبر معظم انقلاب در کنار محورهای اساسی و مهمی که داشت، با یک فراخوان همراه بود، فراخوانی برای برپایی رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به فقرا و نیازمندانی که بیماری کرونا زندگی‌شان را تحت تأثیر قرار داده است.

 

 وی با اشاره به اینکه کار هیئت هیچ‌وقت تعطیل نمی‌شود و بچه‌های هیئتی در همه حال پای کار هستند تصریح کرد: تا پایان ویروس کرونا و اعلام وضعیت سفید همچنان کمک‌های این هیئت به مردم  خواهد داشت.

توزیع 2900 بسته معیشتی توسط طلاب افغانستانی در یزد 

مدیر حوزه‌های علمیه استان یزد از توزیع 2900 بسته مواد غذایی و بهداشتی بین نیازمندان توسط طلاب افغانستانی در یزد خبر داد و ادامه داد: همراهی و مشارکت طلاب افغانستانی مقیم یزد در بحث جمع‌آوری و توزیع بسته‌های کمک معیشتی ازجمله اقدامات ارزشمند در سایه ارزش‌های اسلام ناب محمدی است.

حجت‌الاسلام‌ محمد شمس اظهار داشت: هم‌زمان با رزمایش سرا سری کمک مؤمنانه که با عنوان «مواسات» در یزد آغازشده، جمعی از طلاب افغانستانی مقیم این استان با محوریت حوزه علمیه پیامبر اعظم (ص) نسبت به تهیه و توزیع 300 بسته‌ کمک معیشتی و 2600 بسته بهداشتی ویژه خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده ناشی از شیوع کرونا اقدام کردند.

اجرای رزمایش کمک مؤمنانه طی 3 مرحله در خراسان‌جنوبی

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی از برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه در سه مرحله در استان خبر داد و گفت: مرحله اول رزمایش روز پنجشنبه چهارم اردیبهشت‌ماه آغاز و طی پنج روز اول ماه رمضان ادامه دارد.

 سردار علی قاسمی اعلام کرد: کار جمع‌آوری، بسته‌بندی و توزیع اقلام در اختیار خود مساجد، کانون‌ها، نهادها و پایگاه‌های مردمی است و به‌دلیل سیاست همزمانی و آغاز سراسری رزمایش مؤمنانه در استان لیست و میزان توزیع و زمان آغاز رزمایش در اختیار ستاد استانی است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی از برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه در سه مرحله خبر داد و تشریح کرد: مرحله اول رزمایش روز پنجشنبه چهارم اردیبهشت‌ماه آغاز و طی پنج روز اول ماه رمضان ادامه دارد، مرحله دوم از روز میلاد امام حسن مجتبی (ع) آغاز و تا شب‌های قدر و مرحله سوم دو روز قبل عید فطر آغاز می‌شود که مرحله سوم بسته به شناسایی کمک‌های مردمی بعدا اعلام می‌شود.

 

رزمایش «کمک مومنانه» پیوست‌های متنوعی دارد و در این طرح از ظرفیت خیرین و ائمه جمعه و جماعت استفاده خواهد شد، همچنین از همکاری سایر دستگاه‌ها استفاده می‌شود.

نحوه گردآوری و توزیع کمک‌های مردمی در رزمایش سراسری «کمک مومنانه» به این صورت است که کمک‌هایی که به صورت کالا خواهد بود در همان محل به افراد نیازمند اعطا می‌شود و کمک‌های نقدی نیز به دست نیازمندان همان منطقه خواهد رسید و کمک‌ها در منطقه‌ای دیگر هزینه نخواهد شد.

گزارش: کبری خوانساری

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول