اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تک‌تیرانداز ائتلاف یک شهروند یمنی را به قتل رساند

تک‌‌تیرانداز مزدوران ائتلاف سعودی یک شهروند یمنی را در استان «تعز» کشت و یک تن دیگر را مجروح کرد.

تک‌تیرانداز ائتلاف یک شهروند یمنی را به قتل رساند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وبگاه خبری شبکه «المسیره»، امروز (دوشنبه)،‌ گزارش کرد که یکی از تک‌تیراندازان مزودوران ائتلاف یک شهروند یمنی را در محله «العلبه» در استان تعز (جنوب صنعاء) کشت و یک تن دیگر را بشدت زخمی کرد.

در همین ارتباط، المسیره همچین گزارش کرد، به دنبال حمله نیروهای متجاوز به خانه‌ شهروندان یمنی در استان «الضائع»  (جنوب صنعاء) عده‌ای قربانی شدند.

شبکه المسیره امروز نیز گزارش کرد که جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی با تشدید حملات علیه دو استان «مأرب» و «الجوف» در شرق یمن، بار دیگر این دو استان را بمباران کردند (جزئیات بیشتر).

ائتلاف سعودی از ۲۱ فروردین گذشته مدعی شد که حملات خود به یمن را به دلیل شیوع کرونا در این کشور متوقف کرده و این آتش‌بس یک‌طرفه دو هفته به طول خواهد انجامید و در صورت استقبال قابل تمدید است. به رغم این ادعا، حملات طی بیش از یک هفته گذشته به هیچ وجه متوقف نشده و مواضع ارتش یمن از زمین و آسمان هدف حملات این ائتلاف قرار گرفته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول