اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

خطر از بیخ گوش ملوان گذشت!

مدیران باشگاه ملوان انزلی با پرداخت بدهی گلر اسبقشان از خطر کسر امتیاز و سقوط به لیگ‌های پایین‌تر گریختند.

خطر از بیخ گوش ملوان گذشت!

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، باشگاه فوتبال ملوان انزلی فصل گذشته به دلیل شکایت بازیکنان خارجی خود با کسر شش امتیاز لیگ یک فوتبال را آغاز کرد؛ ملوانان اسفندماه ۹۸ نیز با شکایتی دیگر از سوی گلر خارجی اسبقشان مواجه شده و مجدداً تا آستانه کسر امتیاز پیش رفتند.

مدیران ملوان انزلی این بار باتجربه‌تر از گذشته عمل کرده و با حرفه‌ای گری پیش از اتمام مهلت مقرر فیفا موفق به جلب رضایت سرگئی پاشنکو شدند؛ وی متولد کشور مولداوی بوده و در فصول ۹۱-۹۲ و ۹۴-۹۵ وظیفه سنگربانی تیم فوتبال ملوان انزلی در رقابت‌های لیگ برتر را بر عهده داشت.

گلر اسبق ملوانان پس از عدم دریافت مطالبش به فیفا شکایت برده و قسط اول قرارداد این بازیکن پس از شکایت وکیل این بازیکن پرداخت شد؛ ملوانان از پرداخت قسط‌های بعدی مطالبات پاشنکو سرباز زده و با ضرب‌الاجل یک‌ماهه فیفا برای پرداخت مطالبات گلر مولداویایی مواجه شدند.

در پی ضرب‌الاجل فیفا، ملوانان با پرداخت بدهی ۴۰۰ میلیون تومانی به سرگئی پاشنکو از خطر کسر امتیاز گریختند؛ ۹۵ میلیون تومان باقی‌مانده قرارداد سال ۲۰۱۵ و ۲۴۰ میلیون تومان باقی‌مانده قرارداد سال ۲۰۱۷ پاشنکو در تیم ملوان به انضمام پنج درصد سود دیرکرد ماهیانه، قوهای سپید را ملزم به پرداخت بدهی ۴۰۰ میلیون تومانی کرد.

به گزارش فارس، پرونده شکایت دراگان اسکوچیچ در فیفا آخرین پرونده خارجی ملوانان است؛ این مربی با قراردادی ۱۲۰ هزار دلاری سرمربیگری ملوان در لیگ برتر را برعهده‌گرفته و نیمی از مبلغ را دریافت کرده است.

ملوان از جمله باشگاه‌های بازیکن ساز فوتبال کشورمان بوده و با دریافت حق رشد بازیکنانی نظیر نیما میرزازاد، سعید عزت الهی و صادق محرمی می‌تواند بخشی اعظمی از مشکلات مالی خود را حل کند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول