اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

روزهای کرونایی، روزهای سخت امتحان الهی/ بستان‌آباد آماده اجرای طرح مواسات

امام جمعه بستان‌آباد روزهای کرونایی را ایام سخت امتحان الهی عنوان و از اجرای طرح مواسات طی ماه مبارک رمضان در شهرستان بستان‌آباد خبر داد.

روزهای کرونایی، روزهای سخت امتحان الهی/ بستان‌آباد آماده اجرای طرح مواسات

به گزارش خبرگزاری فارس از بستان‌آباد، حجت‌الاسلام سید رضا رضوی  امروز در جلسه طرح مواسات این شهرستان اظهار داشت: روزهایی که در آن قرار داریم، عرصه سخت امتحان الهی است.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان بیش از روزهای دیگر به فکر نیازمندان و خانواده‌هایی که دچار سختی شده‌اند، باشیم.

رضوی یادآور شد: طرح مواسات و کمک مومنانه با مشارکت خیران در روزها و شب‌های پر فیض ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان نیز اجرایی می‌شود.

بستان‌آباد آماده اجرای طرح مواسات "کمک مومنانه"

فرماندار بستان‌آباد نیز در این جلسه گفت: اقدامات جهادی مسوولان، مجاهدت‌های گروه‌های جهادی و بسیجیان در کنار همکاری و فرهنگ بالای مردم، کارنامه‌ای موفق در مقابله با کرونا، برای شهرستان بستان‌آباد رقم‌زده است.

سید علی موسوی تصریح کرد: در کنار توجه به سلامت مردم، توجه به معیشت نیازمندان نیز از اولویت‌های اصلی گروه‌های جهادی، سپاه و مسوولان بوده است.

رئیس ستاد پیشگیری از کرونا در شهرستان بستان‌آباد، متذکر شد: در طول دو ماه گذشته بیش از ۵۰۰ میلیون تومان توسط نهادهای دولتی، سپاه، خیران و گروه‌های جهادی برای حمایت از اقشار آسیب‌دیده از کرونا هزینه شده است.

موسوی در پایان از آمادگی ادارات و دستگاه‌های دولتی برای مشارکت در اجرای موفق طرح مواسات و کمک مومنانه در شهرستان بستان‌آباد خبر داد.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول