اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

انتشار نقشه شیوع کرونا در آمریکا توسط فیس بوک

فیس بوک یک نقشه تعاملی از ایالت های مختلف آمریکا تهیه کرده که در آن میزان آلودگی ایالت های مختلف این کشور به ویروس کرونا مشخص شده است.

انتشار نقشه شیوع کرونا در آمریکا توسط فیس بوک

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، نقشه تعاملی فیس بوک از میزان شیوع ویروس کرونا در ایالت های مختلف آمریکا قرار است در آینده بسط یابد و دیگر کشورهای جهان را نیز در بگیرد، هر چند در این زمینه تاریخ دقیقی اعلام نشده است.

داده های این نقشه توسط خود فیس بوک و با همکاری دانشگاه کارنگی ملون جمع آوری شده و قرار است به طور مرتب به روز شود تا افراد با کسب اطلاع از نقاط آلوده به این ویروس تا حد امکان از رفت و آمد در آنها اجتناب کنند.

 

مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس بوک این نقشه تعاملی را بسیار دقیق توصیف کرده که مبتنی بر نمونه گیری های مناسب بوده و اطلاعات آن با همکاری فرمانداران ایالت های مختلف آمریکا و مقامات بهداشتی آنها تهیه شده است. اختصاص بهتر منابع درمانی و بهداشتی و ایمن سازی افراد سالم از جمله دیگر اهداف طراحی این نقشه اعلام شده است. پیش از این اپل و گوگل نیز برای ارائه خدماتی مشابه از طریق اپلیکیشن های تلفن همراه اقدام کرده بودند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول