اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

درخشنده: بهترین زمان برای استفاده از مربیان داخلی در تیم ملی والیبال است

عضو کارگروه مشورتی انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال گفت: بهترین شرایط برای استفاده از مربیان داخلی فراهم شده است.

درخشنده: بهترین زمان برای استفاده از مربیان داخلی در تیم ملی والیبال است

به گزارش خبرگزاری فارس، سعید درخشنده درمورد برگزاری جلسه کارگروه مشورتی انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال اظهار داشت: تیم ملی ایران المپیکی شده است و هر مربی که بخواهد کارش را با این تیم شروع کند در شرایط بسیار خوبی قرار خواهد گرفت. ما جز هشت تیم برتر دنیا هستیم و سهمیه المپیک را هم داریم.

وی ادامه داد: نشستن روی نیمکت تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های المپیک افتخاری برای هر مربی به شمار می‌رود. در شرایط کنونی برترین مربی‌های دنیا هم دوست دارند با والیبال ایران کار کنند.

عضو کارگروه مشورتی انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال گفت: از زمانی که قرارداد کولاکوویچ فسخ شد، مربیان بزرگ دنیا خودشان درخواست دادند که در کنار تیم ملی والیبال ایران حاضر باشند. ما چندین دوره در لیگ ملت‌های درخشیدیم و دوره قبلی المپیک هم حاضر بودیم و به همین دلیل مربیان بزرگ دنیا هم علاقمند هستند با تیم ملی ایران کار کنند.

درخشنده با بیان این سوال که باید بررسی کنیم که والیبال ما به چه چیزی نیاز دارد، عنوان کرد: تیم ملی سهمیه حضور در المپیک را کسب کرده و نیازی به هیچ تلاشی ندارد؛ فقط کافی است تا ملی‌پوشان در المپیک عملکرد خوبی داشته باشند تا بتوانیم در جمع 4 تیم برتر قرار بگیریم.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، بیانات مقام معظم رهبری درمورد صرفه‌جویی و اینکه حضورمان در المپیک قطعی است چه بهتر که از مربیان داخلی استفاده کنیم، اما این موضوع شرایط خاص خود را دارد. این اتفاق نیازمند حمایت همه‌جانبه است و اگر فدراسیون چنین تصمیمی بگیرد همه باید از آن حمایت کنند. بعد از المپیک 2021 زمان داریم تا برای المپیک بعدی تصمیم‌گیری کنیم؛ البته قبل از المپیک بعدی یک دوره رقابت‌های لیگ ملت‌ها را هم داریم.

درخشنده گفت: جلسات هم‌اندیشی ادامه خواهد داشت تا به جمع بندی نهایی برسیم. امیدوارم با گرفتن نظر سایر کارشناسان بتوانیم بهترین گزینه را برای هدایت تیم ملی انتخاب کنیم.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول