اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

کواکبیان: قوه قضاییه به موضوع صدور حکم محمود صادقی رسیدگی کند

نماینده تهران در مجلس با اشاره به اخبار منتشر شده در فضای مجازی درباره احکام صادر شده برای محمود صادقی گفت: از آقای رئیسی می خواهم به این موضوع رسیدگی کند.

کواکبیان: قوه قضاییه به موضوع صدور حکم محمود صادقی رسیدگی کند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه شنبه) پارلمان در تذکر شفاهی اظهار داشت: در هفته گذشته طرح دوفوریتی در صحن علنی مطرح و تصویب شد که باید در دستور کار هفته جاری مجلس قرار می گرفت، اما امروز این طرح مورد بررسی قرار نگرفت. ممکن است در دستور کار فردا باشد، از هیات رئیسه می خواهم به این موضوع رسیدگی کند.

وی افزود:‌ اگر چه صداوسیما با ساخت سریالی نماینده مجلس را انسان مفلوکی نشان می دهد که توانایی برخورد با راننده خود را نیز ندارد، اما مشکل اصلی این مسئله نیست.

کواکبیان در ادامه بیان کرد:‌ مشکلات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و صداوسیما درباره پهنای باند اینترنت باید به نفع مردم حل شود، چرا که سرعت اینترنت در روزهای اخیر کاهش چشمگیری داشت.

وی با اشاره به اخبار منتشر شده در فضای مجازی درباره احکام صادر شده برای محمود صادقی بیان کرد: از آقای رئیسی می خواهم به این موضوع رسیدگی کند تا برای همکارمان مشکلی ایجاد نشود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول