اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

«سازمان همکاری اسلامی» درباره کرونا نشست ویژه برگزار می‌کند

سازمان همکاری اسلامی، فردا چهارشنبه درباره کرونا و دیگر موضوعات به صورت ویدئو کنفرانسی یک نشست اضطراری برگزار می‌کند.

«سازمان همکاری اسلامی» درباره کرونا نشست ویژه برگزار می‌کند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه ترکیه از برگزاری نشست اضطراری روز چهارشنبه (فردا) سازمان همکاری اسلامی در سطح وزرای  خارجه به منظور بررسی شیوع ویروس کرونا و دیگر مسائل خبر داد.

طبق گزارش آناتولی، به دنبال درخواست ترکیه قرار است فردا چهارشنبه از طریق ویدئو کنفرانس یک نشست اضطراری در سطح وزرای خارجه عضو سازمان همکاری اسلامی برگزار شود.

وزارت خارجه ترکیه با صدور بیانیه در این باره اعلام کرد: «با ابتکار ترکیه، ۲۲ آوریل ۲۰۲۰ یک نشست فوق‌العاده کمیته اجرایی سازمان همکاری اسلامی در سطح وزرای خارجه از طریق ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد».

به گفته این وزارتخانه، در این نشست درباره «تقویت همکاری و هماهنگی بین اعضای سازمان همکاری اسلامی در چارچوب مقابله با کووید-۱۹ و همچنین اقدامات مشترکی که باید در این خصوص اتخاذ شوند»، مورد بررسی قرار می‌گیرند.

بیماری کووید-۱۹ و شیوع ویروس کرونا در کشورهای مختلف جهان تا به امروز سه شنبه حدود دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر را مبتلا و بیش از ۱۷۰ هزار نفر را کشته است.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول