اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

کالاهای اساسی ماه رمضان در فارس توزیع شد / قیمت مرغ 12000تومان و برنج 8000 تومان اعلام شد

رئیس سازمان صمت استان فارس از توزیع کالاهای اساسی ماه رمضان در این استان خبر داد و گفت: مردم نگران تامین کالاهای اساسی نباشند.

کالاهای اساسی ماه رمضان در فارس توزیع شد /  قیمت مرغ 12000تومان  و برنج 8000 تومان اعلام شد

حمیدرضا ایزدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز، با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان اظهار داشت: سهمیه استان فارس در بحث کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان شامل برنج، شکر، مرغ و گوشت قرمز ابلاغ و از روز گذشته توزیع آن آغاز شده است.

وی با اشاره به قیمت‌ مصوب این کالاها برای مصرف‌کننده گفت: برنج با قیمت 8000 تومان، شکر با قیمت 5900  تومان، مرغ منجمد با قیمت 12000 تومان و گوشت قرمز با قیمت 42000 تومان در بازار عرضه می‌شود.

رئیس سازمان صمت استان فارس با اشاره به مراکز توزیع افزود: فروشگاه‌های زنجیره‌ای مواد غذایی، شرکت‌های تعاونی مصرف، واحدهای صنفی مرتبط و اتحادیه‌ها از جمله مراکزی هستند که مردم می‌توانند برای تامین کالای مورد نیاز خود به آنها مراجعه کنند.

ایزدی با تاکید بر اینکه هیچ مشکل و کمبودی در تامین کالاها وجود ندارد، بیان کرد: سهمیه بسیار خوبی برای استان فارس در نظر گرفته شده و ستاد تنظیم بازار نیز امروز اعلام کرد که قبل از اتمام سهمیه نامه‌نگاری شود و بلافاصله کالای مورد نیاز عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه در فروردین ماه هزار تن برنج توسط اتحادیه بنکداران استان توزیع شده است، عنوان کرد: سهمیه برنج استان برای ماه رمضان چند برابر شده و به دلیل ارتباط خوبی که با اصناف وجود دارد و مردم با قیمت مصوب می‌توانند کالای خود را تهیه کنند.

انتهای پیام/981008

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول