اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

عواید فروش این روزنامه صرف کمک مؤمنانه می‌شود

روزنامهٔ ولایت قزوین در جهت حمایت از آسیب‌دیدگان ناشی از بیماری کرونا در یک اقدام فرهنگی و در راستای کمک مؤمنانه عواید فروش 15 روز از اردیبهشت ماه خود را به این طرح اختصاص داد.

عواید فروش این روزنامه صرف کمک مؤمنانه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در پی شیوع کرونا و آسیب دیدن برخی مشاغل، روزنامهٔ ولایت قزوین درآمد ناشی از فروش خود از 1 الی 15 اردیبهشت ماه را به آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا اختصاص داد و تصمیم گرفت با فروش این روزنامه به برخی از اهالی فرهنگ که از وضعیت مالی مناسبی برخوردار هستند، درآمد حاصل از این کار را به آسیب‌دیدگان کرونا اهدا نماید.

سید عبدالعظیم موسوی، مدیر مسؤول روزنامهٔ ولایت قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر انجام کمک‌های مؤمنانه، تصمیم گرفتیم از طریق کمک‌هایی تحت عنوان همت عالی، به این فرمایش رهبر معظم انقلاب جامهٔ عمل بپوشانیم.

وی افزود: در راستای کمک‌های همت عالی، بخشی از برنامهٔ بنده این است که درآمد ناشی از فروش روزنامه از تاریخ 1 الی 15 اردیبهشت به آسیب‌دیدگان کرونا اختصاص یابد؛ بخش مهم‌تر برنامهٔ ما نیز به این‌صورت است که برخی از افراد متمول متدین که اهل فرهنگ هستند را از قبل شناسایی کرده‌ایم، تعدادی از همکاران ما روزنامهٔ روز ولایت را نزد این بزرگواران می‌برند و پیام بنده در راستای کمک به آسیب‌دیدگان کرونا از طریق فروش روزنامه را به آن‌ها ابلاغ می‌کنند و از آنان درخواست می‌کنند روزنامه را با قیمت پیشنهادی خود خریداری کنند تا مبلغ خرید آن‌ها صرف آسیب‌دیدگان ناشی از این بیماری شود.

موسوی اظهار کرد: به این عزیزان و خیرین محترم، شماره حساب سازمان بسیج رسانه داده می‌شود تا مبلغ خرید روزنامه را مستقیماً به این حساب واریز کنند.

 

مدیرمسؤول روزنامهٔ ولایت قزوین در پایان عنوان کرد: روزنامهٔ ولایت به‌دلیل محدودیت های ناشی از ویروس کرونا، از 16 الی 23 فروردین ۹۹ به‌صورت مجازی فعالیت خود را ادامه می‌داد و از 23 فروردین نیز چاپ کاغذی این روزنامه کمافی‌السابق و البته بدون آگهی ادامه یافته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، روزنامهٔ ولایت قزوین تنها روزنامهٔ فعال در استان قزوین با قدمت بیش از 3 دهه است و پیش از این نیز در امور خیر دیگری از قبیل اهدای درآمد حاصل از فروش روزنامه به سیل‌زدگان در فروردین 98 فعالیت داشته است.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول