اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

وصول بیش از 20 درصد بودجه مصوب طی دو سال پیاپی توسط شهرداری ابرکوه

مسئول امور مالی شهرداری ابرکوه گفت: این مجموعه برای دومین سال پیاپی با تشریک مساعی کلیه همکاران توانست در حوزه اداری مالی به طور میانگین سالانه بیش از 20 درصد از بودجه مصوب را تأمین و وصول نماید.

وصول  بیش از 20 درصد بودجه مصوب طی دو سال پیاپی توسط شهرداری ابرکوه

علیرضا احسان فر در گفتگو با خبرنگار فارس از ابرکوه، بودجه مصوب سال 98 شهرداری را ۱۳۷ میلیارد ریال و بودجه محقق شده همان سال را ۱۶۱ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در سال 97 نیز میزان بودجه مصوب ۱۰۰ میلیارد ریال بوده  که ۱۲۷ میلیارد ریال تحقق یافته و به استناد اسناد مالی موجود با تفریغ و متمم بودجه به تصویب مراجع رسیده است.

مسئول امور مالی شهرداری ابرکوه ضمن تقدیر از تلاش های مجموعه کارکنان شهرداری، تمامی مسولان استانی و شهرستانی اذعان کرد: همچنان که تمامی بخش های عمومی، خدماتی و اقتصادی به طور عینی متوجه افزایش نرخ تورم و سایر هزینه های جاری و عمرانی  طی سال های اخیر شده اند، با تلاش شبانه روزی صورت گرفته در سال 98 میزان بودجه عمرانی پیش بینی شده در ردیف منابع داخلی و مصوب ۷۷ میلیارد  ریال تعیین شد.

احسان فر ادامه داد: از 77 میلیارد ریال بودجه مصوب سال 98 ، مبلغ ۱۱۳ میلیارد  ریال وصول و هزینه شده است که ۷۰ درصد از بودجه 98 را شامل شده است  و این یک رکورد عالی در ارتقا شاخص های عمرانی و مدیریت شهری است که نشان می دهد علی رغم افزایش هزینه ها، شهرداری ابرکوه توانسته است پروژه های عمرانی را با تخصیص منابع مالی بیشتر پشتیبانی کند.

وی اضافه کرد: کاهش هزینه های جاری شهرداری ابرکوه در سال 98 از رقم ۶۰ میلیارد ریال به ۵۲ میلیارد ریال نشان از صرفه جویی در راستای بهره وری مناسب این نهاد خدمات رسان دارد.

مسئول امور مالی شهرداری ابرکوه یادآور شد: در  واقع با افزایش درصد  هزینه کرد در پروژه های عمرانی علاوه بر آنکه شاهد تغییرات اساسی در زیرساخت شهری هستیم، هزینه های مصرفی و جانبی شهرداری نیز کاهش یافته است. ضمن اینکه در فصل اعتبارات عمرانی  تخصیص منابع دولتی نیز اضافه شده است.

احسان فر بودجه مصوب سال ۹۹ را ۱۷۲ میلیارد ریال عنوان و ابراز امیدواری کرد که با توجه به مشکلات فعلی بتوانیم در این سال اقدامات تکمیلی و مناسب را در حوزه های متنوع شهری شاهد باشیم.

وی در خاتمه از شهروندان فهیم ابرکوه، مسوولان استانی و شهرستاتی به ویژه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ابرکوه به خاطر همراهی و یاری مجموعه شهرداری قدردانی و ابراز امیدواری کرد تا با مشارکت شهروندان، شهری زیباتر داشته باشیم.

انتهای پیام/90027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول