اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

انتقاد از روند اجرای بزرگراه اهر - مشکین‌شهر

فرماندار اهر اجرای پروژه بزرگراه اهر- مشکین‌شهر را یکی از نیازهای اساسی منطقه در توسعه زیرساخت‌های ارتباطی منطقه عنوان کرد.

انتقاد از روند اجرای بزرگراه اهر - مشکین‌شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، زاهد محمودی امروز در بازدید از پروژه بزرگراه اهر- مشکین‌شهر با اشاره به اینکه این بزرگراه نقطه اتصال بزرگراهی به استان اردبیل و مناطق مرزی می‌باشد که از دو طرف این پروژه در حال اجراست که ضرورت دارد به‌علت محدودیت فصل کاری در این خصوص پیمانکار پروژه با جدیت و گسیل ماشین‌آلات، تجهیزات جدید در اجرای این پروژه تسریع شود.

وی، روند اجرای پروژه و پیشرفت فیزیکی طرح را کند برشمرد و افزود: انتظار داریم به‌علت توانمندی شرکت پیمانکار تمام امکانات لازم را در محل پروژه تجمیع کند تا شاهد پیشرفت در این پروژه بزرگ ملی باشیم.

فرماندار اهر که به همراه جمعی از مسوولان ادارات خدمات‌رسان شهرستان در این بازدید حضور داشت از آنها خواست نهایت همکاری را با این شرکت در جابه‌جایی تاسیسات و زیرساخت‌ها معمول دارند تا مشکلی در اجرای پروژه پیش نیاید.

رئیس کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اهر با تاکید بر اقدام سریع در تملک و رفع معارضان پروژه، از مالکان زمین‌ها و باغاتی که در مسیر این پروژه قرار گرفته‌اند خواست با تعامل و همکاری لازم اجرای این پروژه را تسریع بخشند و قطعا حق و حقوق قانونی مالکان نیز در اسرع‌وقت پرداخت خواهد شد.

وی گفت: فاز اول این پروژه به طول ۱۸کیلومتر با اعتبار پیش‌بینی ۸۳۰میلیارد ریال در حال اجرا می‌باشد که تاکنون ۵.۶ کیلومتر از این پروژه شامل خاکبرداری، خاکریزی و بتن‌ریزی ابنیه در حال انجام است.

انتهای پیام/۶۰۰۰۳/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول