اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

قیمت یکسان گوشت در میادین میوه و تره بار 22 منطقه تهران

با توجه به جایگاه ویژه گوشت قرمز در سبد خرید خانوارهای شهری و قیمت متفاوت آن در محله‌های مختلف شهر تهران که به یکی از موضوعات مورد بحث در فضای مجازی تبدیل شده است، این محصول در میادین و بازارهای میوه و تره بار 22 منطقه تهران با نرخ یکسان عرضه می‌شود.

قیمت یکسان گوشت در میادین میوه و تره بار 22 منطقه تهران

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، در حالی که قیمت گوشت قرمز در فروشگاه‌های بزرگ و کوچک در محله‌های مختلف شمال و جنوب شهر تهران متفاوت است، قیمت این محصول بر اساس نرخنامه مصوب این سازمان در تمامی میادین و آن دسته از بازارهای میوه و تره بار که دارای غرفه عرضه محصولات پروتئینی و گوشت قرمز هستند، یکسان است.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر در میادین میوه و تره بار قیمت هر کیلوگرم شقه گوسفندی داخلی 99200 تومان و شقه گوسفندی وارداتی 94400 تومان است و این در حالی است که قیمت هر کیلوگرم ران گوسفندی تازه 102500 تومان و قلوه‌گاه گوسفندی تازه 55 هزار تومان و قیمت هر کیلوگرم ران گوسفندی منجمد 76 هزار تومان و قلوه‌گاه گوسفندی منجمد 56 هزار تومان است.

این گزارش می‌افزاید، در حال حاضر در میادین میوه و تره بار قیمت هر کیلوگرم گوشت گوساله منجمد 42 هزار تومان است در صورتی که قیمت هر کیلوگرم ران گوساله تازه 77700 تومان و قلوه‌گاه گوساله تازه 54300 تومان است و قیمت هر کیلوگرم ران گوساله منجمد 51 هزار تومان و قلوه گاه گوساله منجمد 42 هزار تومان است.

گفتنی است، تمامی محصولات میادین میوه و تره بار از جمله انواع گوشت قرمز تازه و منجمد بر اساس نرخنامه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، با قیمت یکسان در میادین میوه و تره بار 22 منطقه تهران عرضه و بر حسن اجرای آن نظارت مستمر و مستقیم صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول