اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

آغاز تمرینات تیراندازان تپانچه ۲ روز در هفته

در جلسه آنلاین فدراسیون تیراندازی تصمیم گرفته شد تا تیراندازان تپانچه ۲ روز در هفته تمرین کنند.

آغاز تمرینات تیراندازان تپانچه ۲ روز در هفته

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، ششمین جلسه این فدراسیون صبح امروز با حضور علی دادگر رییس، رضا حسنی خو عضو هیات رییسه، اکبر محمودی مشاور عالی، بدرالملوک کهرنگی نایب رییس بانوان، رضا ملک محمدی دبیر، محسن نصراصفهانی مربی تیم ملی تپانچه و روسای کمیته ها تشکیل و به صورت مجازی برگزار شد.

در این جلسه محسن نصراصفهانی با ارائه گزارش از وضعیت تیم ملی تپانچه کشورمان اظهار داشت: از همان آغاز شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اردوها، مسئولان فدراسیون با پیگیری های مداوم، دستگاه شبیه ساز تیراندازی را برای ورزشکاران فراهم کردند که توانستیم این تهدید را به یک فرصت تبدیل کنیم و تمرینات را حتی بدون یک روز وقفه ادامه دهیم.

نصراصفهانی ادامه داد و گفت: فدراسیون تیراندازی می تواند برای سایر فدراسیون ها الگو باشد ما با برنامه های متنوع به صورت مجازی با تیراندازان در ارتباط هستیم که جا دارد از پیگیری دلسوزانه مسوولان فدراسیون تشکر و قدردانی کنم.

مربی تیم ملی تپانچه در خصوص آغاز اردوها در سالن 80 خط تصریح کرد: با نظر فدراسیون قرار شد نفرات المپیکی ساکن تهران هفته ای 2 روز با نظر و نظارت کامل مربیان و رعایت تمام مسایل بهداشتی و مسئولیت کامل مربی خود به رکوردگیری و تمرین در سالن 80 خط بپردازند.

وی در پایان با اشاره به تعویق المپیک خاطر نشان کرد: تیراندازان تمرینات خوبی داشتند و به سطحی از آمادگی خوبی رسیده بودند. حتی انتظار می رفت که جواد فروغی بتواند راهی فینال شود و نخستین مدال این رشته را کسب کند. حال با توجه به تعویق یکسال المپیک بایستی برنامه های جدید را آغاز کنیم تا سطح آمادگی ورزشکاران را به بالاترین حد برسانیم.

در اتمام این جلسه و با پیگیری روسای کمیته ها، مسائلی پیرامون نیاز سنجی آموزشی استانها، به روز رسانی آمار مربیان و داوران، برگزاری دوره آموزشی زبان انگلیسی برای کارمندان، تکمیل احکام دوره های آموزشی استان ها و پیگیرهای لازم جهت دریافت لوازم بهداشتی برای ملی پوشان نهایی و انجام پذیرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول